Adrian Ioţa, 23 de ani, graphic designer la Publicis Romania, este unul din cei 2 câştigători ai industriei de publicitate din România care vor participa în perioada 17 – 24 iunie la prestigiosul festival de publicitate de la Cannes, secţiunea “Young creatives”.
Absolvent al Academiei de Arte din Bucureşti, creativul lui Publicis a debutat în publicitate în anul II de facultate la agenţia Adviser, unde, în calitate de Art Director, a lucrat pe cele mai multe din conturile agenţiei. După câteva luni de experienţă, a trecut la departamentul de web al aceleeaşi agenţii, Adviser Interactive. După separarea celor 2 companii, Adrian, împreuna cu majoritatea dintre foştii colegi, au lucrat pentru 4 Players, agenţie în care şi-a demonstrat atât calităţile de web designer cât şi cele de Art Director.
În octombrie 2005 s-a alăturat echipei de creaţie a agenţiei Publicis Romania. Dragoş Olteanu, Directorul de Creaţie al Publicis Romania, povesteşte despre colegul său: “Ca-n orice poveste frumoasă, l-am cunoscut pe Adi întîmplător. Era vecin de palier cu un fost coleg de-al meu. Mi-a trimis portofoliul, mi-a placut, l-am chemat. Dar ce am vazut la el în primul rănd a fost bunul simţ. Şi cel dat de cei 7 ani de-acasă de la el, şi bunul lui simt estetic, cel care-l ajută la ce face. Mă bucur extraordinar pentru el, i s-a întâmplat un lucru pe care-l merita cu prisosinţă. Îl aştept cât de curând, în departament ca art director.”
{mosloadposition user10}