Practicienii care vor sa isi optimizeze campaniile de comunicare, eficientizand efortul creativ si imbunatatind strategiile de promovare, au acum ocazia de a participa la o zi de seminarii sustinute de unii dintre cei mai importanti specialisti internationali si locali in marketing digital. Seminariile vor avea loc pe data de 26 februarie, in cea de-a doua zi a evenimentului Digital Marketing Forum si vor fi sustinute de reprezentanti ai companiilor MEC Interaction, OgilvyAction, Thinkdigital si Voxline.
Ziua de seminarii este structurata in 4 sesiuni, fiecare dintre ele abordand un subiect important pentru industria de comunicare locala. Cele patru seminarii vor oferi o viziune integrata asupra mediului digital, Cele patru seminarii se vor desfasura succesiv, pe cuprinsul unei zile, si vor oferi participantilor ocazia de a afla care sunt cele mai potrivite strategii si tehnici de comunicare in mediul online si mobil, printr-o viziune integrata asupra mediului mobil.
Primul seminar va prezenta cele mai bune strategii de planificare a campaniilor de marketing online, oferind astfel sfaturi si solutii de promovare eficiente. Cei prezenti la seminar vor afla care sunt indicatorii de masurare a rezultatelor campaniei interactive, iar la final vor fi provocati sa rezolve un studiu de caz virtual.
Mediul online nu se rezuma numai la relationare directa cu consumatorii, dar si la influentarea comportamentului acestora, iar cea mai eficienta cale pentru un specialist in marketing de a reusi acest lucru este prin mesaje creative, plasate in mod strategic prin cele mai potrivite strategii. Seminarul va dezbate rolul creativitatii in executiile digitale si va prezenta cele mai potrivite structuri de campanii online. In cadrul seminarului, cei prezenti vor fi provocati sa rezolve o tema speciala – dezvoltarea unui site care sa sustina cat mai elocvent povestea din spatele unui brand.
Cei interesati de eficientizarea investitiilor in mediul online pot participa la un seminar care le ofera o viziune completa asupra a ceea ce inseamna costurile campaniilor de comunicare online, si cum pot fi acestea gestionate intr-un mod eficient. Cei participanti la seminar vor pleca la birou cu tehnici eficiente de masurare si optimizare ROI, precum si cu strategii de succes de mixare a canalelor de publicitate digitala cu motoarele de cautare.
Telefonul mobil este cel mai comod si direct canal de comunicare cu consumatorii, prin gradul mare de interactivitate si cuantificare exacta pana la conversie in activitatea de vanzare a produsului/serviciului promovat. Participantii la acest seminar va oferi celor prezenti sansa de a fi cu un pas inaintea concurentei in ceea ce priveste crearea si gestionarea eficienta a campaniilor de marketing in mediul mobil, aprofundand practici de succes referitoare la mecanismele campaniilor push & pull SMS.
Digital Marketing Forum este un eveniment de doua zile, cel mai important forum de marketing interactiv in new media din Romania. Desfasurat in zilele de 25 si 26 februarie 2009 la Howard Johnson Grand Plaza Hotel, evenimentul isi propune sa ofere o viziune integrata comunicarii in new media.
Evenimentul este organizat de Evensys, in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interaction. Sponsorii evenimentului sunt Voxline, Netopia si Think Digital.
“Seminariile vor oferi participantilor sansa de a fi la current cu cele mai recente noutati din mediul online si mobil, intr-un cadrul propice dezbaterilor si discutiilor aplicate. Vorbitorii invitati sunt specialisti internationali si locali cu experienta in comunicarea online si mobil, care vor raspunde la toate intrebarile pe care practicienii din piata le au privitor la provocarile cu care se confrunta in perioada actuala”, anunta Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Mai multe informatii despre programul seminariilor din 26 februarie sunt disponibile la www.digitalforum.ro
{mosloadposition user10}