Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fastius Curier s-a pregatit pentru Black Friday cu suplimentari pe toate planurile

"Mai mult, mai repede" – aşa pot fi sintetizate cerinţele pieţei de retail asupra companiilor de curierat, în contextul Black Friday. "Consumul este încă departe de ceea ce îşi doresc retailerii, iar un pretext precum Black Friday este momentul de maxim interes în an pentru multe firme. Tocmai de aceea, Black Friday este organizat oficial pe 22 noiembrie, dar practic durează, în multe cazuri, până la finalul lunii", consideră Ciprian Pulpă, Executive Manager al Fastius Curier, companie de curierat dedicată mediului business din Bucureşti şi Ilfov.

Pentru Fastius Curier, Black Friday înseamnă multe zile de lucru la o capacitate sporită, căci toate comenzile înregistrate în magazine vor trebui finalizate prin serviciile de curierat. Fastius Curier s-a pregatit în mod special pentru acest mega-eveniment de retail, facând suplimentări de flota şi asigurând livrari şi peste programul normal de lucru, pentru a răspunde în principal nevoilor magazinelor online.

"Pentru e-commerce, Black Friday este o sărbătoare a comerţului. Clienţii vin în avalanşă şi nimic nu trebuie lăsat la voia întâmplării. Pentru ca experienţa lor de shopping să fie pe deplin satisfăcătoare, contează nu doar preţul plătit, ci şi modul în care comanda ajunge la destinaţie. Astfel, serviciile de curierat sunt esenţiale, căci aici este impresia finală, fiind ultima verigă din lanţul procesului de cumpărare", mai spune Ciprian Pulpă.

Chiar şi dacă Black Friday ar fi o singură zi, pentru curierat oricum Black Friday înseamnă în principal zilele ce urmează acestui moment: retailerii nu pot procesa toate comenzile atât de rapid, astfel că această avalanşă spre companiile de curierat durează, în general, mai multe zile. Misiunea se încheie cu succes abia când ultimele comenzi ajung la destinaţie. Black Friday nu se termină brusc, ci doar se transformă în perioada de cumpărături pentru Sărbătorile de iarnă. Astfel, pentru companiile din curierat, urmează o perioada încărcătă, ce se va termina abia la final de an.

"Companiile private au fost şi anul acesta afectate de mişcările greoaie ale economiei. Populaţia suferă în privinţa nivelului de trai general, iar acest lucru se vede bine in situaţiile multor companii. Retailul este departe de "anii de glorie", chiar dacă mediul online a schimbat regulile jocului şi a adus tot mai mulţi clienţi în această zonă. Black Friday este o "gură de oxigen", căci această perioadă ce începe dupa jumătatea lunii noiembrie şi durează până la final de decembrie poate îmbunătăti considerabil vânzările anului 2013 şi poate da speranţe pentru un 2014 mai bun", subliniază reprezentantul Fastius Curier.

Serviciul Prioritar de la Fastius Curier garantează un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel încât să vină în sprijinul clientului care, dupa ce are pachetul pregătit, poate contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care îi va trimite în cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier. Dacă pachetul a fost preluat de către curier, expeditorul poate fi sigur că acesta va ajunge la destinaţie în timpul promis. Progresul comenzii poate fi urmărit pe baza codului AWB pe site-ul www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat în momentul în care coletul trimis a fost predat în siguranţă către destinatar.

Fastius Curier s-a impus, în cei 10 ani de când s-a lansat pe piaţa, ca serviciu de curierat premium pentru mediul de afaceri din Bucureşti prin atenţia deosebită acordată nevoilor manifestate de clienţii săi şi adaptarea în funcţie de tendinţele manifestate de aceştia în materie de servicii de curierat. Deoarece a reuşit întotdeauna să răspunda prompt cerinţelor unei pieţe dinamice şi în curs de dezvoltare, compania a reuşit să câştige încrederea clienţilor şi, implicit, o poziţionare din ce în ce mai solidă pe piaţă.

Bucuresti, 20.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.