– se apropie primul milion de euro / an –
In primele cinci luni ale anului 2008, compania de curierat rapid Fastius Curier a inregistrat o cifra de afaceri de 400 000 de euro – dublu fata de aceeasi perioada a anului 2007 – la nivelul intregului an 2008 oficialii companiei estimand o cifra de afaceri de 1 milion de euro.
Pentru primele 5 luni din 2008, managementul companiei de curierat rapid Fastius Curier a anuntat o crestere sustinuta a portofoliului de clienti precum si o crestere cu 100% a serviciilor de curierat rapid pe segmentul business, comparativ cu aceeasi perioada de timp din 2007.
“Cifrele sunt duble fata de ceea ce am inregistrat noi in 2007, dar cresterea este pe deplin justificata in contextul in care unele statistici referitoare la evolutia pietei de curierat arata ca acest domeniu va continua sa inregistreze – cel putin pana in 2009 – un trend ascendent si o crestere de 20-30 % pe an. Se pare ca noi am depasit previziunile si se pare ca au inceput sa se concretizeze in cifre si o parte din investitiile pe care le-am realizat in acest an, dar si calitatea, promptitudinea si seriozitatea cu care ne-am tratat clientii inca de la inceput”, a declarat Ciprian Pulpa, Executive Manager in cadrul Fastius Curier.
Fastius Curier se pozitioneaza pe segmentul de servicii de curierat rapid business-premium, promovand servicii premium, personalizate, pentru companii, expedieri ultra-rapide in Bucuresti, cu mijloace de transport adaptate traficului din Capitala, dar satisfacand nevoile companiilor si pentru expeditii in alte orase.
In functie de urgenta livrarii, clientii din Bucuresti pot beneficia de trei tipuri de servicii de curierat: Prioritar, cel mai rapid serviciu de curierat rapid (in maxim 2 ore de la efectuarea comenzii), Economic (in maxim 24 ore), MultiMesager – serviciul prin care se efectueaza distributie de reviste, invitatii pentru evenimente, in timpul dorit de client.
“Piata curieratului rapid pe segmentul business este inca una cu potential. Cererea de servicii de calitate este crescanda in continuare, iar companiile se arata tot mai interesate de serviciile oferite de firmele de curierat rapid, in contextul in care presiunea timpului si a dead-line-urilor este tot mai mare, iar deciziile trebuie luate in cea mai mare viteza”, a explicat Ciprian Pulpa.
{mosloadposition user10}