Fast Forward Communications a adăugat monitoarele Philips în portofoliul său de clienți din Bulgaria. Acesta este al doilea cont din domeniul IT care va fi gestionat de către Fast Forward Communications în Bulgaria după ce, vara trecută, câștiga pitch-ul Logitech în fața a numeroase agenții importante din Sofia.
„Într-o piață media mai vastă decât cea românească, dar mai conservatoare, am demonstrat că putem schimba percepţii și atitudini dacă știm să construim o poveste în jurul fiecărui subiect, chiar dacă vorbim de un brand din domeniul IT. Este o provocare pentru noi, dar și o onoare având în vedere încrederea arătată unei agenții românești”, spune Tudor Dăescu, PR Director Fast Forward Communications.
Echipa Fast Forward Communications din Sofia, care va comunica pentru monitoarele Philips, este formată din Sonya Slavcheva și Slavi Slavchev, ambii cu o mare experiență în presă și PR. Pentru acest cont de PR, echipa va fi coordonată de la București de Ioan Dăescu, PR Manager al Fast Forward Communications.
Fast Forward Communications este o agenţie care oferă în principal servicii de PR, e-PR şi BTL, înfiinţată în anul 2006, având în portofoliu clienţi precum Samsung Electronics România, Logitech România, MMD Partners, Bloomers, ToyWatch România, Garmin (prin Sheba Distribution), New Kopel Group, Vespa sau lanţul de boutique-hoteluri Residence Hotels.
Concepute să îmbunătățească experiența de vizionare a utilizatorului, monitoarele Philips dispun de tehnologii de ultimă oră care oferă o imagine de calitate și confort. Monitoarele Philips sunt echipate cu funcții ce reduc consumul de energie, obținând cele mai înalte certificări eco din industrie.