Până în prezent, anul 2017 a fost pentru FashionUP unul plin de provocări, de schimbări, dar și de rezultate. În cele 9 luni care au trecut până acum, compania a livrat peste 200.000 de produse, iar angajații au împachetat aproximativ 125.000 de colete. Valoarea totală a comenzilor este de 6,5 milioane de euro.
Cele mai populare produse pe site-ul FashionUP au fost rochiile, urmate de pantofi, în special cei cu toc. Încălțămintea sport este o categorie aparte, cu peste 1.000 de modele pentru femei, bărbați și copii.
Prețul produselor listate în magazinul online începe de la 19 lei și crește în funcție de categoria sau modelul ales de fiecare client. În medie, valoarea unei comenzi este de 280 lei, cele mai multe dintre ele realizându-se dimineața între orele 8:00 și 10:00, după-amiaza, în jurul orei 14.00 sau seara după ora 21.00. De menționat este că nu există o anumită zi din săptămână când vânzările sunt mai mari, însă achizițiile pot varia în funcție de promoții, comunicare sau categoriile de clienți către care sunt canalizate eforturile de promovare.
Pentru ultimele 3 luni ale acestui an, compania plănuiește lansarea unor colecții noi, dar și introducerea unor branduri care până acum nu erau listate pe site. În egală măsură, investițiile în campaniile de promovare vor crește, astfel încât să existe un mix variat de canale de comunicare. Estimările pentru finalul de an vizează vânzări de până la 5 milioane de euro.
În toamna anului trecut, echipa a crescut considerabil în urma preluării operațiunilor Click4fashion, iar anul acesta FashionUP s-a mutat într-un spațiu de lucru mai mare. Noile birouri situate în Centrul de Business Gramont, din imediata apropiere a parcului Carol din București, oferă spațiu suplimentar pentru angajații care urmează să fie recrutați, ca o măsură firească a creșterii activității.