Real Brands. Smart Shopping. Creativitatea si comunicarea, doua trasaturi esentiale
Domeniul fashion online este poate cel mai activ în comerțul online al ultimilor doi ani. În acest context, FashionUP anunță o nouă strategie de poziționare pe piață și de promovare către clienți a celor mai bune produse de la unele dintre cele mai cunoscute branduri. Încă de la începutul acestei toamne, compania a pregătit surprize și evenimente pentru cei care aleg să își facă cumpărăturile online prin platforma FashionUP. Publicul este predominant feminin, iar în septembrie doamnele și domnișoarele s-au bucurat de reduceri considerabile și de o zi dedicată eleganței și stilului: Ziua Națională a Femeilor pe Toc.
Clientele FashionUP sunt la curent cu tendinţele în materie de modă şi sunt iubitoare de shopping comod, din faţa calculatorului sau de pe platforme mobile. Mai mult, cea mai importantă trăsătură a femeii FashionUP este aceea că îşi doreşte să fie în trend fără costuri prea mari, alegând calitatea la preţuri mici. Pentru acestea, FashionUP îşi propune să livreze promisiunile făcute odată cu noua poziţionare prin diferenţiere, creativitate şi socializare. Încrederea pe care clienții au investit-o în FashionUP se vede foarte bine și în cifrele de vânzări de anul acesta. Cele mai populare categorii în toate sezoanele au fost pantofii cu toc și ceasurile, iar anul acesta se estimează vânzări cu 300% mai mari faţă de cei antrenori.
„Noul FashionUP a identificat o nevoie a femeii moderne și dinamice din ziua de azi, aceea de a fi frumoasă, elegantă şi în pas cu cele mai noi tendinţe ale modei, fără a consuma prea mult timp şi bani. Astfel, definiţia magazinului nostru a devenit: «Real Brands. Smart Shopping». Prima frază reflectă portofoliul impresionant de produse: peste 20.000 de la 300 de branduri de renume. Shopping-ul inteligent este atunci când noi reușim să oferim cele mai dorite ținute şi accesorii la cel mai mic preț din piață. În plus, zilnic activăm extra reduceri pentru zeci de produse. Doamnele și domnișoarele au investit foarte multă încredere în noi și ele sunt cel mai important public, dar avem şi colecţii dedicate bărbaţilor iubitori de fashion şi atenţi la ceea ce poartă şi cum se prezintă în societate“, a declarat Alin Stanciu, CEO şi fondator FashionUP.
În medie, clienții FashionUP cumpără de circa 350 de lei, dar este prețios și feedback-ul pe care îl oferă, de cele mai multe ori pozitiv, iar asta se reflectă cel mai bine în lansarea unei alte comenzi în maximum 40 de zile. Când vine vorba de bătălia pentru branduri de top vândute, aceasta se da între cele de renume internaţional, precum Versace Jeans şi cele autohtone, precum Condur by alexandru, preţul mediu al unui astfel de produs fiind de 400 de lei. FashionUP este alături de clienţii săi pe reţelele sociale Facebook şi Instagram, dar şi pe canalul de YouTube. Odată cu schimbarea identităţii de brand, FashionUP a lansat şi o campanie televizată, care aduce în atenţie o nouă viziune şi poziţionare pe piaţă, urmând să se deruleze pe micile ecrane până în decembrie.