FashionUp Online Mall continuă planurile de extindere regională, deschizând un nou magazin online pentru cumpărătorii din Ungaria.
FashionUp Online Mall continuă planurile de extindere regională, deschizând magazinul online FashionUp.hu pentru piața din Ungaria. Această iniţiativă vine ca o continuare firească a planurilor de extindere, după ce la începutul anului trecut a fost deschis magazinul online FashionUp.bg.
Alin Stanciu, CEO FashionUp, a declarat cu această ocazie: „FashionUp a început dezvoltarea regională încă de anul trecut, prin deschiderea FashionUp.bg în Bulgaria. Rezultatele din Bulgaria sunt deja foarte bune: am ajuns, după doar 8 luni de la lansare, la 400 de mii de vizitatori lunar și avem deja peste 10 mii de clienți FashionUp. Aceste rezultate ne-au confirmat strategia de extindere regională şi, prin urmare, lansăm FashionUp.hu pentru piața din Ungaria, o altă piață intracomunitară din proximitatea României. Avantajele noastre regionale sunt pe de o parte legate de gama foarte diversă de produse de modă și accesorii la cele mai bune prețuri, cât și logistica simplă și eficientă către aceste țări vecine cu România. Astfel, pentru un client din Ungaria sau Bulgaria, condițiile de vânzare sunt la fel ca pentru un client din România. Potențialul pieței din Ungaria este în plus mai ridicat decât cel al pieței din Bulgaria, atât ca populație, cât și ca disponibilități de venit pentru produse de modă și accesorii. Demersul nostru este, bineînțeles, susținut regional și de partenerii noștri importanți, atât furnizorii, cât și băncile și firmele de curierat, așa că suntem încrezători în rezultate excelente și în Ungaria și ne uităm deja spre următoarele piețe din regiune.”
Marius Ghenea, Președinte FashionUp, afirmă: „Încercăm să identificăm oportunități de dezvoltare regională și cu FashionUp, și cu alte companii în care eu investesc. Într-o perioadă ca aceasta, cred cu tărie că aceasta este o șansă deosebită pentru companiile românești de a-și continua creșterea, dezvoltarea, mai ales dacă au ajuns la un nivel de maturitate și competitivitate pe plan local, ținând cont de faptul că multe dintre piețele regionale din Balcani și Europa de Est sunt semnificativ mai mici, mai fragmentate și mai puțin competitive decât piața românească. Aceasta este și situația din piața maghiară, în care companiile românești, dacă dezvoltă proiecte serioase și competitive, au șansa de a ocupa o poziție ca jucători majori pe astfel de piețe regionale, nu doar în Romania. Este și o oportunitate pentru întregul mediu de business românesc, prin care putem să devenim cu adevărat un hub important de dezvoltare economică și antreprenorială în regiune, o poziție pe care Bucureștiul și România în ansamblu o merită fără îndoială!”
FashionUp.ro, primul mall online din România, a fost lansat în 2009 şi prezintă peste 600 de branduri naţionale şi internaţionale de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, parfumuri şi decoraţiuni. Zilnic, FashionUp pune la dispoziţie produse din ultimele colecţii de la branduri renumite. În Outlet, se găsesc produse din ultimele colecţii ale sezonului care beneficiază de reduceri substanţiale. Săptămânal, FashionUp.ro organizează campanii limitate pentru branduri locale şi internaţionale cu discounturi de până la 90%.
În 2012, vânzările magazinului FashionUp România au avut o creștere de peste 250%, fiind o emblemă a serviciilor de calitate oferite clienților săi. FashionUp Bulgaria a avut, de la lansare și până în prezent, peste un million și jumătate de vizite, pentru anul acesta fiind preconizată o creștere a vânzărilor cu peste 70%.