· Discounturi de până la 80% pentru toate produsele aflate în stoc
· Vânzările vor reprezenta peste 50% din totalul celor înregistrate anul trecut de Black Friday
Fashion Days organizează a treia ediție a campaniei de vânzări FASHION DAYS EPIC SALE, cel mai mare eveniment de reduceri al verii organizat pe fashiondays.ro, în perioada 13-15 iunie. Sute de mii de produse din toate categoriile, de la peste 350 de branduri de top la nivel internațional, vor beneficia de cele mai mari discounturi ale sezonului primăvară-vară 2017, de până la 80%. Livrarea pentru comenzile de peste 150 lei, precum și returul, vor fi gratuite.
Clienții Fashion Days vor putea cumpăra cu discount produse de la branduri precum Longines, Calvin Klein, Trussardi, Guess, Furla, Diesel, Just Cavalli, Pepe Jeans London, Le Coq Sportif, Levi’s, Napapijri, Puma, United Colors of Benneton, Desigual, Esprit, Zee Lane, și multe altele.
„FASHION DAYS EPIC SALE a fost o campanie de succes încă de la prima ediție, organizată în vara anului trecut, și s-a impus deja în calendarul evenimentelor de shopping de fashion. Organizăm FASHION DAYS EPIC SALE de două ori pe an, în perioade tradiționale de reduceri și este cel mai mare eveniment de pe fashiondays.ro, după Black Friday, atât din punct de vedere al importanței pentru clienți, care pot cumpăra produse la prețuri reduse de la cele mai dorite branduri, cât și al vânzărilor înregistrate.
Ne așteptăm ca cea de-a treia ediție FASHION DAYS EPIC SALE să genereze peste 50% din vânzările pe care le-am obținut anul trecut de Black Friday”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
La ediția anterioară FASHION DAYS EPIC SALE, desfășurată între 17-19 ianuarie 2017, au fost vândute peste 100.000 de produse, iar evenimentul a demonstrat un apetit crescut în rândul publicului feminin. Astfel, 72% din comenzi au fost plasate de femei, în condițiile în care, la nivelul unui an, femeile reprezintă 65% din totalul clienților. Acest lucru s-a văzut și în numărul mare de rochii comandate în cele trei zile de campanie, peste 3.000 de unități. În total, 46% din produsele comandate au fost pentru femei, restul fiind pentru bărbați și copii.
Din totalul comenzilor făcute în ediția din ianuarie, 40% au fost plasate prin intermediul dispozitivelor mobile, în timp ce pentru ediția din perioada 13-15 iunie ne așteptăm ca acest procent să crească, urmând trendul de creștere accelerată a comenzilor plasate prin intermediul dispozitivelor mobile.