Fashion Days, lider de piață în rândul cluburilor de cumpărături online pe segmentul fashion & lifestyle în România și în Europa Centrala și de Est, anunță extinderea pe piața poloneză prin preluarea jucătorului local Markafoni. Prin intrarea pe piața din Polonia, Fashion Days își va extinde numărul de clienți, depășind 3 milioane de membri. În plus, numărul angajaților Fashion Days va depăși pragul de 500.
Dezvoltarea operațiunilor Fashion Days pe piața poloneză fructifică un context favorabil. Potrivit Internet World Stat*, în decembrie 2011 în Polonia s-au raportat peste 23 de milioane de utilizatori de internet, ceea ce reprezintă aproximativ 62% din populația Poloniei.
În plus, Polonia este considerată piața cu cea mai accelerată creștere a vânzărilor online din Europa, potrivit unui raport PMR Research**. Aproape 32% dintre polonezi au făcut cumpărături online în primul trimestru din 2012 și o treime dintre aceștia (33%) au cumpărat obiecte vestimentare, cheltuind în medie 60 de euro, mai notează PMR Research. În topul categoriilor de produs preferate de polonezi pentru shopping online se numără, alături de haine, încălțămintea și bijuteriile, precum și jocurile, telefoanele, computerele, cărțile, dar și biletele de avion sau rezervările la hoteluri.
Fondat în 2009 de către antreprenori elvețieni, Fashion Days s-a extins rapid în România, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Bulgaria și începând cu luna noiembrie – în Polonia, prin preluarea Markafoni. România ocupă o poziție strategică în rândul țărilor în care este prezent Fashion Days, fiind centrul operațional al întregului grup. Studiourile foto și echipele de stiliști din Polonia se vor adăuga celor din România. Polonia contribuie astfel la creșterea numarului produselor oferite zi de zi în campanii: peste 1000 de produse oferite zilnic.
“Faptul că suntem lideri de piață în toate țările în care activăm dovedește că abordarea flash sales este un model de business de succes. Astfel, magazinul nostru online Fashion Days oferă zilnic membrilor săi din întreaga lume peste 1000 de produse de fashion și lifestyle cu discount de până la 70% în campanii cu perioadă limitată. Suntem încrezători și în ceea ce privește piața din Polonia și continuăm să ne îndreptăm atenția către noi piețe cu potențial.”, a declarat Cristina Popa, Country Manager, Fashion Days Romania.
* Internet World Stat este o sursă internațională care furnizează date cu privire la consumul global de internet, statistici ale populației și alte statistici relevante pentru peste 233 de țări și regiuni.
** PMR Research este o companie de cercetare de piață și consultanță activă în peste 25 de țări din Europa Centrală și de Est, cu o experiență de 17 ani.