200.000 de produse vândute şi discounturi în valoare de 8,4 milioane de euro pentru clienţi
Fashion Days, cea mai mare destinaţie de fashion din Europa Centrală și de Est, a vândut 200.000 de produse la cea de-a patra ediție de Black Friday în România şi anunţă un interes mai mare din partea românilor pentru segmentul fashion.
Cea mai mare campanie de Black Friday Fashion Days a început pe 21 noiembrie şi s-a derulat timp de trei zile până pe 23 noiembrie inclusiv. Valoarea totală a discounturilor a ajuns la 8,4 milioane de euro pentru cele 200.000 de produsele achiziţionate de clienţi. Mai mult, Fashion Days a înregistrat o creştere cu mai mult de 100% față de anul trecut a numărului de vizitatori pe platforma sa online, ceea ce indică de asemenea interesul din ce în ce mai mare al clienților pentru Black Friday.
Odată cu lansarea, special pentru această campanie, a noii aplicaţii de Android, compania a raportat şi o creştere a comenzilor realizate prin canalele de vânzare pe mobile. Noua aplicație a fost descărcată de 10.000 în doar trei zile, iar ponderea comenzilor efectuate de pe tablete şi smartphone-uri, inclusiv prin aplicatiile dedicate pentru iPhone și iPad, a fost de 37%. Astfel, în comparaţie cu procentul înregistrat anul trecut de 21% observăm un trend ascendent şi consumatori din ce în ce mai deschiși la utilizarea canalelor mobile.
Cele mai populare categorii de produse vândute au fost articolele de îmbrăcăminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de piesele de lenjerie intimă, cele sportive si de pantofi. În topul celor mai bine vândute branduri s-au înscris: Vero Moda, Calvin Klein, Triumph, Big Star, U.S. Polo, Puma, Only, Jack&Jones, United Colors Of Benetton şi altele. Precum era de așteptat și de această dată rezultatele au arătat că femeile (75%), au fost mult mai active decât bărbaţii (25%) în procesul cumpărăturilor.
„Numărul de produse vândute și dublarea numărului de vizitatori unici prezenţi pe site denotă atât înclinaţia consumatorilor către achiziționarea online de articole vestimentare, cât și faptul că aceştia au început să profite cât mai mult de ofertele diversificate de Black Friday”, a declarat Markus Okumus, Founder and CEO of Fashion Days Group. „Pentru a răspunde cererii clienţilor pentru produse la preturi reduse, ne bucurăm să anunţăm că seria discounturilor de până la 90% continuă şi săptămâna aceasta. Vineri, 29 noiembrie, pregătim o campanie de reduceri în stil american: cu un stoc impresionant de produse şi noi surprize pentru clienţii noştri”, a adăugat Markus Okumus.
Fashion Days este cea mai mare destinaţie de shopping online din România şi Europa de Est, parte a grupului Naspers. Compania de origine elveţiana este prezentă în Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia şi Romania. Celor peste 6 milioane de utilizatori, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 500 000 de produse, 100% originale de la peste 1000 branduri internaţionale. Fashion Days s-a transformat în 2013 dintr-un club privat de shopping care oferea doar campanii de produse în format flash sale cu reduceri de până la 70%, limitate în timp şi în stocuri, în singura destinaţie de shopping deschisă publicului larg din România care pune la dispoziţia clienţilor săi şi colecţii noi, disponibile în stoc.