· Peste 3,5 milioane de comenzi în 7 ani de Fashion Days și peste 3 milioane de produse distincte în shop;
· Livrare și retur gratuite la comenzile realizate de clienți cu ocazia aniversării 7 ani de Fashion Days;
Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion online, aniversează 7 ani de la lansarea pe piața internațională. Cu ocazia acestei aniversări, Fashion Days organizează pentru toți clienții săi un eveniment de shopping de amploare, cu reduceri de până la 70% la o gamă de sute de mii de produse de la branduri precum Zee Lane, Pepe Jeans, Furla, Calvin Klein, Desigual, Coccinelle, United Colors of Benetton și multe altele. Clienții care au avut aplicațiile de mobil instalate au putut comanda în exclusivitate, încă de pe 15 decembrie, începând cu ora 20:00.
Discounturile se aplică tuturor categoriilor de produse, inclusiv celor de sezon, de la articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi până la accesorii.
„Șapte ani de Fashion Days înseamnă energie investită în creșterea comerțului online și în a oferi clienților noștri o experiență unică de shopping, alături de o echipă care a dat dovadă de multă creativitate, altruism și capacitate de reinventare. Schimbarea a fost un element definitoriu în ceea ce ne privește, în aceeași direcție cu clienții noștri în continuă mișcare. Pentru că momentele aniversare se petrec în familie, suntem bucuroși să sărbătorim acest eveniment special alături de ei și să le răsplătim fidelitatea oferindu-le sute de mii de produse la prețuri reduse cu până la 70%”, a declarat Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
Bilanțul celor 7 ani de Fashion Days cumulează peste 3 milioane de produse distincte în shop, peste 3,5 milioane de comenzi și peste un milion de perechi de încălțăminte vândute. Mai mult, pagina de Facebook Fashion Days numără o comunitate de peste 1,67 milioane de fani.
De asemenea, Fashion Days încheie anul cu o echipă de aproximativ 500 de angajați în România, Bulgaria și Ungaria, cele trei țări unde compania are operațiuni și cu o suprafață de depozitare de 13.500 mp, cu 50% mai mare față de cea de până acum.
Tot anul acesta, Fashion Days a punctat schimbările prin care a trecut compania de-a lungul timpului, cea mai importantă dintre ele fiind trecerea de la flash sales la un shop deschis cu colecții in season, prin lansarea platformei de comunicare „Time to Change”. Platforma a marcat astfel finalizarea procesului de schimbare, intrarea Fashion Days sub umbrela eMAG din 2015, după achiziția de către Naspers din 2011, și centralizarea operațiunilor companiei în România.
De la lansarea din 2009, inițial în România, Ungaria și, un an mai târziu, în Bulgaria, Fashion Days și-a îmbogățit constant portofoliul de branduri, oferindu-le clienților săi una dintre cele mai variate game de produse de pe piață, dar și servicii cu valoare adăugată, care le-au îmbunătățit experiența de cumpărare, precum livrarea și returul gratuite, introduse anul acesta. La acestea se adaugă posibilitatea introducerii articolelor favorite în wishlist și achiziționarea rapidă a produselor prin aplicațiile mobile. Lansată în 2013, cea pentru iPhone și în 2014, iPad și Android, aplicația Fashion Days a câștigat premiul pentru cea mai bună aplicație la GpeC 2014 și a fost inclusă de Apple, un an mai târziu, în categoria „Best app”.
„Sărbătorim astăzi 7 ani cu gândul spre următorii, cu planurile deja pregătite și motoarele turate pentru viitoarea etapă Fashion Days. Continuăm să fim destinația numărul 1 pentru clienții noștri și să inovăm în comerțul online de fashion”, adaugă Andrei Chirilă.