· Clienții români au ales să cumpere online articole de fashion;
· Peste 60% din valoarea comenzilor au venit din aplicația mobilă;
· Coșul de cumpărături al bărbaților l-a egalat în valoare pe cel al femeilor.
Clienții Fashion Days au cumpărat de Black Friday piese vestimentare și de încălțăminte în valoare totală de 14 milioane lei, dublu față de ediția precedentă.
Valoarea comenzilor din aplicație reprezintă 60% din valoarea cumulată a vânzărilor și este de 2,5 ori mai mare față de 2015.
Până la ora 16:00 au fost vândute produse de lux în valoare de 1,5 milioane Lei. În topul preferințelor clienților Fashion Days se află Love Moschino, Coccinelle, Guess și Furla.
Fashion Days a vândut în premieră produse de lux de la branduri internaționale, reduceri de până la 56%.
Printre acestea se află:
– Prada cu reduceri de până la 56%
– Valentino cu reduceri de până la 25%
– Red Valentino cu reduceri de până la 48%
– Stella McCartney cu reduceri de până la 25%
– Dolce&Gabbana cu reduceri de până la 56%
– Burberry cu reduceri de până la 55%
– Miu Miu cu reduceri de până la 39%.
Cel mai scump produs a fost o geantă Prada în valoare de 6.500 de lei.
Cel mai ieftin produs a fost o pereche de șosete Puma.
Cea mai mare comandă a fost de 8.000 de lei și a venit de la o clientă din Ilfov, care a adăugat 10 produse în coș, majoritatea fiind de sezon.
Cele mai vândute articole pe Fashion Days:
1. Botine, peste 18.000 de bucăți
2. Teniși, peste 15.000 de bucăți
3. Geci: peste 12.000 de bucăți
4. Rochii: peste 10.000 de bucăți
5. Tricouri: peste 10.000 de bucăți
6. Genti: peste 10.000 de bucăți
7. Ceasuri: peste 5.000 de bucăți.
De Black Friday 2016 bărbații au egalat femeile în materie de fashion. Astfel, valoarea medie a coșului pentru ambele categorii de clienți Fashion Days a fost de 350 de lei.