Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă promovarea cosmeticelor românești, prin participări constante la renumite târguri internaționale de profil, ce atrag anual actori cheie ai industriei cosmetice.
Gamele promovate în ultimii ani pe piața externă sunt Gerovital Luxury, Gerovital Beauty, precum și Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital H3 Evolution și Gerovital H3 Equilibrium.
“Prezența constantă a Farmec la cele mai importante târguri reprezintă o continuare firească a eforturilor noastre de a promova produse cosmetice fabricate în România și ocazii de a vorbi despre excelența Gerovital în cosmetică. Orice interacţiune cu consumatorii din diferite colțuri ale lumii ne ajută să le înţelegem mai bine nevoile şi ne indică direcţia potrivită pentru planurile noastre. Participarea la aceste evenimente ale industriei de profil ne completează amprenta pe care o avem prin comercializarea produselor noastre în peste 30 de țări”, a declarat Tudor David, Director Marketing.
Farmec a fost prezent pentru al treilea an consecutiv la Cosmoprof Worldwide Bologna, cea mai mare expoziție comercială care reunește toate domeniile industriei frumuseții, de la materii prime până la produsul finit. O puternică pondere a vânzărilor la expoziția bologneză a avut-o linia de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Premium Care, datorită efectelor puternice antirid și de regenerare a tenului demonstrate prin studii clinice. Produsele de tip fiolă, precum boosterul exfoliant cu AHA Premium Care și programul intensiv de îngrijire Premium Care, dar și fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution au fost cele mai atrăgătoare pentru publicul prezent.
În noiembrie 2018, compania clujeană a participat la CIIE – First International Import Expo în Shangai, o expoziție de rang mondial, care oferă posibilitatea companiilor de a identifica alianțe și a dezvolta noi colaborări.
Doctori în frumusețe, gamele Gerovital s-au încadrat perfect la Beautyworld Middle East – Dubai, cel mai mare târg de cosmetice din Orientul Mijlociu, etalând liniile premium din portofoliu: Gerovital Luxury, Gerovital H3 Derma+ Premium Care și Gerovital Equilibrium.
Din punct de vedere al pieței de consum global, cele mai iubite și solicitate produse sunt împărțite în două categorii, în funcție de zona demografică.
Pe Orientul Mijlociu, produsele de albire din gama Gerovital Luxury, precum serul pentru albire sau crema hidratantă pentru albire se află în topul vânzărilor, fiind dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă.
În Europa, tendința de cumpărare a produselor cosmetice pentru îngrijirea tenului sub formă de fiole a înregistrat o creștere, fiind, în prezent, cele mai căutate produse românești. Farmec este prima companie locală care a dezvoltat și a lansat produse sub formă de fiole.