Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o nouă premieră – lansarea revistei proprii – Gerovital Magazine, începând cu luna aprilie.
Cu design modern, noua publicație conține sfaturi despre frumusețe, recomandări de produse, noutăți și trenduri din universul îngrijirii personale. Publicația este disponibilă gratuit în format fizic în rețeaua celor 26 de magazine de brand Farmec și Gerovital, iar în viitorul apropiat va fi disponibilă și în format digitat, putând fi descărcată direct din platforma www.farmec.ro.
Revista va avea frecvență trimestrială fiind creată de Diana Șerban, redactor-șef. Publicația Gerovital Magazine își propune să vorbească deschis despre frumusețea naturală și mai ales despre natura frumuseții. Primul număr al revistei abordează subiecte precum revitalizare, bucuria noilor începuturi, refacerea pielii după perioada de iarnă, dar și provocările de la birou pentru ten. În cele 68 de pagini se regăsesc peste 50 de tips&tricks despre make-up, sfaturi pentru îngrijirea pielii și remodelare corporală, precum „WORK LOOK la cheie”; „Cum să obții un make-up perfect”; „Cum ținem îmbătrânirea sub control”, dar și articole despre gestionarea emoțiilor și articole destinate bărbaților.
“Lansarea revistei proprii reprezintă un moment important și firesc în evoluția Farmec, întruchipând dorința noastră de a fi mai aproape de consumatori, precum și angajamentul de a informa cât mai precis cu privire la produsele din portofoliul companiei”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing Farmec.
Lansarea revistei a avut loc pe 4 aprilie, în magazinul Gerovital situat în Centrul Comercial Platinia din Cluj-Napoca, reunind reprezentanți ai presei și bloggeri, dar și consumatori fideli ai brandului. În cadrul evenimentului, invitații au luat parte la o demonstrație de machiaj cu produse din gama Gerovital Beauty și la prezentarea trendurilor de cosmetică decorativă, susținute de Gabriela Popescu, artist la Make-up Studio & Academy. De asemenea, consultanții Gerovital prezenți în magazin au realizat participanților teste de dermoanaliză, în vederea evaluării tipului de ten, apoi au oferit consultanță personalizată.
Testele de dermoanaliză reprezintă o facilitate disponibilă exclusiv în magazinele de brand Farmec și Gerovital, prin care sunt analizate nivelurile de hidratare, de elasticitate, de sebum, precum și gradul de pigmentare al pielii.
În prezent, compania Farmec deține 26 de magazine de brand în 16 orașe din țară, dintre care 8 Farmec și 18 Gerovital. În cadrul magazinelor Gerovital se regăsesc toate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital și Aslavital, iar magazinele Farmec cuprind atât gamele Gerovital, Farmec, Aslavital, cât și gamele pentru curățarea casei, Triumf și Nufăr.