Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă seria premierelor majore din punct de vedere portofoliu propriu şi pătrunde pe segmentul produselor de machiaj, prin lansarea gamei Gerovital Beauty. Astfel, lansarea acestei game complete de produse pentru fiecare etapă de machiaj marchează un nou pas important în evoluţia brandului Gerovital.
„Pentru Farmec, 2018 a început cu o premieră deosebit de importantă: intrarea strategică pe un segment complet nou pentru noi – cosmetica decorativă. Pătrundem pe un sector în plină evoluţie şi expansiune, caracterizat de o creştere a vânzărilor produselor de machiaj şi un interes tot mai accentuat din partea consumatoarelor, în special în rândul tinerelor. Astfel, în următorii ani se preconizează o creştere cu circa 4% a pieţei produselor de cosmetică decorativă. Suntem siguri că linia Gerovital Beauty ne va reprezenta excelent pe acest segment şi se va bucura de aceeaşi primire ca toate produsele noi marca Gerovital. În elaborarea primei game de machiaj din portofoliul Gerovital am investit extrem de multe resurse şi know-how pe care îl deţinem în zona de îngrijire performantă a tenului, astfel încât să păstrăm aceleaşi standarde de calitate şi eficienţă ale brand-ului Gerovital. În funcţie de noile trenduri şi de preferinţele românilor, pe parcursul anului vom extinde şi dezvolta gama cu noi produse, dar vom lansa şi colecţii sezoniere sau tematice”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Gama de cosmetică decorativă a Farmec a fost dezvoltată pe baza ingredientelor active, printre care acidul hialuronic, pudra de diamant sau Vitamina E, cu beneficii recunoscute precum hidratare, protecție, rezistenţă îndelungată şi matifiere.
Reunite sub sloganul „Mai mult decât culoare”, primele 74 de produse din gamă conferă lejeritate tenului, păstrează aspectul său natural, fără a-l încărca. Acestea se regăsesc într-o varietate generoasă de nuanţe şi texturi şi au un ambalaj elegant, ergonomic şi modern.
Gerovital Beauty acoperă toate necesităţile unui machiaj complet şi include produse pentru ochi, buze şi obraji. Pentru buze, a fost creat Rujul cremos cu Acid Hialuronic, disponibil în 18 nuanţe, Rujul mat cu Acid Hialuronic (7 nuanţe), Rujul lichid cu rezistenţă îndelungată (5 nuanţe) şi Balsamul de buze. Toate au o textură bogată, hidratează intens şi conferă o culoare intensă.
Din categoria produselor de machiaj pentru ochi fac parte Mascara Supreme Lash, Mascara Devilash, Kit-ul pentru sprâncene ce conține două nuanțe, Creionul dermatograf disponibil în 4 nuanţe şi 3 palete de Farduri de pleoape (Nude, Rose şi Smokey).
De asemenea, sunt disponibile Pudra compactă şi Fardurile de obraz, ambele având câte 3 variante cromatice, un Iluminator care asigură luciul natural şi uniform, datorită pudrei de diamant din compoziţie şi un Anticearcăn ce conferă fermitate și tonicitate zonei din jurul ochilor.
Gama Gerovital Beauty oferă şi o varietate generoasă de lacuri de unghii Magic Gel Effect, cu 20 de nuanțe de culoare, care pentru rezistenţă îndelungată, pot fi combinate cu Gelurile UV Top coat şi Matt Top Coat.
Consumatorii pot achiziţiona produsele Gerovital Beauty doar în reţeaua proprie de magazine de brand Gerovital şi Farmec, dar şi din magazinul online www.farmec.ro. De asemenea, gama este destinată şi serviciilor profesionale, fiind utilizată în cabinetele cosmetice şi şcolile de machiaj.