Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este unul dintre finaliștii competiției “Made in Romania”, proiect desfășurat de Bursa de Valori București. Distincția a fost acordată în cadrul Galei de Premiere, care a avut loc în data de 25 aprilie.
„Ne bucurăm să ne numărăm printre companiile românești de top premiate în cadrul competiției “Made in Romania”. Distincția acordată de Bursa de Valori București atestă povestea puternic inspirațională a Farmec, marcată de leadership vizionar, de curaj și inițiativă, de expertiză a echipei, care au câștigat încrederea consumatorilor. Printr-o strategie unică, am continuat să dezvoltăm tradiția prin inovație, să valorificăm rețetele tradiționale românești și moștenirea oferită de Prof. Dr. Ana Aslan, pe care brandul Gerovital le duce la un nou nivel de peste jumătate de secol. “Made in Romania” este un proiect important și relevant pentru stimularea întregului peisaj antreprenorial românesc. Modelele relevante, viabile și unice de business, proiectele ambițioase și brandurile autentice promovate în cadrul acestuia sunt adevărate surse de inspirație, capabile să încurajeze pe mai departe demersurile antreprenoriale, fie că vorbim de jucători mai mici sau mai mari. În calitate de companie cu capital 100% românesc, ne asumăm cu onoare și dedicare misiunea de a contribui la creșterea economică națională și la crearea unui mediu de afaceri solid, care să înregistreze performanțe relevante, chiar și la nivel interațional ”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Farmec este una dintre cele 15 finaliste ale proiectului, fiind premiată de către un juriu format din 12 experți din diverse ramuri ale economiei, pentru modelul de business de succes și rezultatele remarcabile obținute. Printre criteriile evaluate, se numără verticalitatea în business, afirmarea și extinderea la nivel internațional, implicarea în dezvoltarea mediului de afaceri local și promovarea spiritului antreprenorial.
La Gala de Premiere au participat peste 150 de antreprenori, directori executivi ai companiilor din comunitatea „Made in Romania”, membrii comitetului de Nominalizare, membrii Juriului, precum și susținători ai proiectului.
Aflat la cea de-a doua ediție, proiectul “Made in Romania” va pune la dispoziția companiilor finaliste (15) și semifinaliste (35) un program de mentorat care va include ateliere, training-uri și workshop-uri pe subiecte, precum strategie și inovare, audit și finanțarea dezvoltării, marketing și branding. Scopul programului este de a oferi asistență companiilor în vederea dezvoltării afacerilor pe termen mediu și lung.
Sursa imagine: Bursa de Valori Bucuresti