Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea și modernizarea rețelei de magazine în țară. După deschiderea unui nou spațiu la Brașov și a celui de-al treilea magazin Gerovital din țară, Farmec anunță inaugurarea unui nou punct comercial în Arad.
Situat central, pe Bulevardul Revoluției nr. 66, noul magazin Farmec Arad are o suprafață totală de peste 70 metri pătrați, oferind peste 400 de produse, dar și consultanță permanentă legată de acestea, prin intermediul specialistilor prezenți în magazin. Investiția totală se ridică la 55.000 euro, suma reprezentând fondurile alocate pentru proiectare, design, mobilier și instalații, la care se adaugă măsurile de securitate.
Arădenii vor beneficia și de teste de dermoanaliză a tipului de ten, acest serviciu fiind oferit gratuit tuturor celor care vizitează magazinul. Ședințele durează aproximativ 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii.
„Inaugurarea noului magazin de la Arad face parte din strategia de extindere a rețelei de magazine Farmec în țară. Arădenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie că vorbim de cosmetice sau de produse de îngrijire a locuinței din gamele Nufăr și Triumf. Farmec este un brand simbol al României, o marcă de tradiție, care înțelege ce este important pentru consumatori și familiile lor, oferind o gamă variată de produse eficiente la un raport corect calitate – preț. Ne bucurăm să vedem că românii o consideră o marcă de încredere, pe care o recomandă și prietenilor și îmbinăm în permanență tradiția de peste un secol cu inovația pentru a crea cele mai bune produse”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
În perioada 15 noiembrie – 26 noiembrie, arădenii vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din noul magazin Farmec.
În acest moment, Farmec are 11 magazine proprii în Cluj Napoca (3 magazine), Timișoara, Arad, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța, Brașov și București (2 magazine). Compania înregistrează lunar o medie de 16.000 clienți, persoane fizice, în magazinele de brand.