Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a câștigat premiul pentru cea mai eficientă promoție a anului 2016. Distincția a fost acordată pentru “Secretul frumuseții româncelor”, o promoție amplă, concepută pentru noua gamă de produse cosmetice Gerovital Plant.
Performanța companiei Farmec a fost anunțată în cadrul Premiilor Piața, competiție anuală a industriei bunurilor de larg consum, fiind recunoscută pe baza voturilor încrucișate: retailerii (marile rețele comerciale și comercianții independenți) au votat pentru candidaturile depuse de către producători și distribuitori, iar aceștia au votat candidaturile retailerilor. Categoria la care compania clujeană a fost desemnată câștigătoare s-a numărat printre primele trei cele mai competitive, însumând cei mai mulți participanți.
Promoția “Secretul frumuseții româncelor” a avut loc în 4 etape, în perioada 1 martie – 25 mai și s-a desfășurat atât în hypermarketuri, cât și în comerțul tradițional, însumând peste 1000 de locații. Clienții care au cumpărat produse Gerovital Plant, dar și cei care s-au fotografiat cu Floarea de Mac, simbolul noii game, au fost răsplătiți cu premii constând în cosmetice create de compania clujeană, precum și cu alte cadouri. Și cumpărătorii care nu au ales produsele companiei au primit cadouri constând în minikit-uri Gerovital Plant.
“Premiul oferit de revista Piața ne onorează și ne încântă. Această distincție reprezintă recunoașterea faptului că Gerovital înseamnă excelența românească în cosmetică atât din punct de vedere al calității produselor, cât și al relației speciale pe care o avem cu consumatorii și partenerii de business, aceasta fiind construite în timp, prin astfel de promoții creative și generoase. Brandul Gerovital s-a inspirat întotdeauna din frumusețea româncelor, așa că prin această promoție am dorit să le surprindem și, totodată, să le arătăm aprecierea noastră și mulțumirea pentru fidelitatea lor. De asemenea, prin promoția Secretul frumuseții româncelor, am reușit să aducem în atenția iubitoarelor brandului noua gamă Gerovital Plant, lansată în această primăvară și care se bucură de un real succes. Această popularitate se datorează faptului că specialiștii Gerovital îmbină de aproape 50 de ani tradiția și inovația, creând produsele cosmetice aflate pe primul loc în topul preferințelor româncelor”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing, Farmec.
Gerovital Plant 2016 cuprinde 14 produse cosmetice, ce au la bază uleiul ecocertificat din Flori de Mac, fiind prima gamă din România care folosește acest ingredient. Noua gamă reunește creme, produse de demachiere și produse de îngrijire a părului adaptate fiecărei vârste. Gerovital este brandul numărul 1 în România, în categoria Îngrijirea feței, conform datelor Nielsen, iar anul acesta o obținut locul 1 în topul BrandRo “100 cele mai puternice branduri românești”.