- Experiment: “Ce le mai place copiilor să joace?”“Ce le mai place copiilor să joace?”
- Studiu online: “Copii la joacă” – raport activități în mediul virtual / aer liber
În ultimii ani, modul în care ne petrecem timpul liber a suferit modificări importante. Ne relaxăm și socializăm tot mai mult în mediul virtual. Cei mai afectați sunt copiii, stimularea senzorială obținută prin intermediul tehnologiei de ultimă ora făcându-i să uite să mai iasă din casă.
Pornind de la aceasta premisă, Farmaciile DONA au lansat la sfârșitul lunii iunie campania promoțională "Bucură-te de vară afară!", în care părinții și bunicii sunt atenționați să petreacă mai mult timp în aer liber cu micuții lor.
În reclama TV, personajul principal este un copil care, deși multiplu campion la diverse sporturi, le “practică” doar digital.
Pentru a se asigura că mesajul campaniei ajunge la cât mai mulți părinți, Farmaciile DONA au realizat și un mini-experiment: au invitat câțiva copii să povestească despre jocurile lor preferate. Rezultatul poate fi urmărit aici.
Experimentul a demonstrat stângăcia pe care copiii o manifestă în sporturile practicate în aer liber. Astfel, s-a născut provocarea de a afla raportul dintre timpul pe care îl petrec folosind tehnologia pentru a se juca și cel dedicat activităților fizice.
În acest sens, Farmaciile DONA lansează studiul online “Copii la joacă”, dezvoltat în colaborare cu Centrul de Cercetare în Management și Leadership (CCML) din cadrul Facultății de Management al SNSPA, având drept scop măsurarea consumului de tehnologie, socializarea și independența copiilor între 5 și 13 ani.
Părinții sunt invitați să completeze chestionarul pe //donaonline.ro/promotii/
pentru a afla cât de armonios se dezvoltă copiii lor și cum pot îmbina în educația lor activitățile în aer liber cu elementele erei digitale.
Rezultatele finale ale studiului vor fi comunicate la începutul lunii august.
“Studiul online vine ca o completare a campaniei promoționale de vară, campanie ce lansează un puternic mesaj educațional și emoțional adresat tuturor parinților, acela de a conștientiza importanța jocului afară.
Este o acțiune preventivă, menită să atragă din timp atenția asupra importanței echilibrului între tehnologie și mișcare în viața copiilor. Îi invităm pe părinți să participe la studiul nostru și să își încurajeze copiii să se joace mai mult in aer liber, alături de cât mai mulți prieteni." Radu Dumitrescu, Marketing Director – Farmaciile DONA
Despre campania promoțională “Bucură-te de vară afară!”
Campania a debutat în luna iunie atât în rețeaua națională de farmacii DONA, cât și pe www.donaonline.ro/promotii/. Participanții la promoție pot câștiga zilnic unul dintre premiile campaniei, ce îi pot pune în mișcare: 50 de excursii pentru întreaga familie și 2500 de carduri-cadou în valoare de 200 lei inclusiv pentru articole sportive, pe care aceștia și le pot achiziționa pe www.emag.ro
{mosloadposition user9}