De cele mai multe ori, în vacanță, sistemul digestiv poate suferi dezechilibre cauzate de diverse influențe externe, cum ar fi tipuri noi de alimente, precum cele picante, apă, cuburi de gheață, salate, fructe sau chiar schimbarea ritmului zilnic. În acest fel, dacă în sistemul digestiv intră microorganisme străine din alimente, cea mai afectată ajunge să fie starea de bine, iar experiența din vacanță nu va mai fi apreciată la maximum.
Pentru a veni in sprijinul celor pasionați de călătorii în siguranță, Vedra International Romania a lansat Omnibiotic Travel, produsul de care orice călător are nevoie în vacanță. Acesta este un supliment alimentar care conține 10 tulpini bacteriene ce se regăsesc în mod natural în intestinul uman și conține cantități mici de fibre alimentare diferite, care servesc bacteriilor ca suport nutrițional.
„Omnnibiotic Travel este un produs necesar pentru reechilibrarea florei intestinale, în momentul în care ne pregătim să plecăm în vacanță, fie că vorbim de o locație europeană, dar atipică pentru stilul nostru de viață sau fie o destinație exotică unde putem intra în contact cu diverse condimente, apă din surse străine, salate care pot deveni agresori. Rolul acestuia este de a ne pregăti flora intestinală cu câteva zile înainte de călătorie, în timpul și după întoarcerea din călătorie, astfel încât să facem față cu succes unei noi experiențe și să ne bucurăm în totalitate de vacanță”, a povestit Dr. Silvia Sraer, Director Medical&Marketing Vedra Internațional Romania, în cadrul evenimentului de lansare al produsului Omnnibiotic Travel.
“Lansarea OmniBiotic Travel în România marchează o nouă etapă în ceea ce privește sănătatea digestivă a călătorilor, aducând pe piață un produs inovator care combină probioticele de înaltă calitate cu o formulă adaptată nevoilor celor aflați în călătorii. Evenimentul de lansare a fost conceput pentru a aduce produsul mai aproape de formatorii de opinie, creând o experiență interactivă și informativă care să evidențieze beneficiile sale unice. Astfel, produsul reușește să sublinieze angajamentul nostru de a îmbunătăți sănătatea și confortul celor care călătoresc”, a declarat Raluca Pencea, Marketing Expert Vedra International România.