Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FARA CRAVATA

Cum s-a nascut Fara Cravata si de ce? S-a nascut din dorinta de a arata ca oameni sunt oameni, ca exista si in afara biroului, ca au simtul umorului si mai ales au o mare nevoie de diversitate, de a-si descatusa energia, de a se relaxa activ, de a se distra alaturi de colegi care devin prieteni dupa cele 10-14 ore de munca petrecute la birou.

{viewonly=registered,special}Apoi as vrea sa va spun cat de greu este sa aduni in cadrul unui eveniment numai pentru un domeniu firmele reprezentative pentru din domeniul respectiv. In primul rand, va marturisesc dragii mei colegi PR-isti, ca te incearca un sentiment teribil cand auzi persoanele din cadrul companiilor invitate ca nu avem cand, plecam in delegatii, suntem la targ, expozitii, lucram in weekend, avem un proiect si nu putem veni si multe alte expresii cunoscute chiar din firma voastra. Este greu sa iei in calcul agenda tuturor oricat de mult ti-ai dori, atunci cand incercerci sa-i ajuti pe unii ii vei incurca pe altii. Ramai la planul initial, pentru ca altfel vei face gafe, incearca sa gasesti impreuna cu ei solutii si sa ii ajuti in masura in care o poti face, explica-le de ce merita sa participe.

Alfa si Omega in organizarea unui eveniment, nu va spun nimic nou, consta in comunicare pre si post eveniment. Daca vei transmite acelasi mesaj unitar de la inceput pana la sfarsit, publicul tau se va educa in spiritul mesajelor tale, se va plia asteptarilor tale, care in cazul nostru erau competivitatea, combativitatea, spiritul de echipa si fair-play-ul. Am promovat obsesiv acelasi mesaj, care de altfel exprima si esenta competitiilor Fara Cravata. Nu iti asumi nici un risc. In primul rand ca nu toata lumea citeste absolute toate materialele publicate si in al doilea rand, in felul acesta nu vei risca sa fii vreodata interpretat gresit daca o persoana citeste mai multe materiale. Partenerii media trebuie sa iti fie pe cat posibil cei mai buni prieteni. Daca esti prietenul lor nu te vor lasa sa uiti de dead-line si sa faci linistit in ziua respectiva orice altceva ci te vor anunta cu privire la faptul ca risti sa pierzi editia in curs si te vor ajuta pe cat posibil cerand exact informatia de care au nevoie.

A, desigur, vesnica agenda. Ia in serios fiecare scobitoare de care ai nevoie pentru organizarea evenimentului pentru ca altfel va trebui sa improvizezi. Unei scobitori nu ii dai foarte mare importanta dar daca nu o ai nu prea o poti ciopli. Da, recunosc, echipa Fara Cravata a uitat destul de multe lucruri de la farfurioare de plastic pana la sampanie, dar noroc ca exista supermarketuri peste tot si poti cumpara orice, oricand de oriunde. Cu toate acestea, nu va sfatuiesc sa va bazati pe asta…

Partea mea preferata este psihologia invingatorilor. Aproape ca iti dai seama de la inceput ca ei vor castiga competitia. Daca nu iti dai seama atunci, dupa ce castiga vei spune “desigur…”. Invingatorii stiu de la inceput ca vor castiga, si dupa cum au spus cei de la 7 CASE, 3 MASINI, inscrisa de Porsche Bucuresti Aviatiei, “Noi nu am venit doar sa participam, noi am venit sa castigam”. Nimic mai relevant, nimic mai potrivit, suna chiar a titlu de campanie de imagine. Mie imi place, voua? Castigatorii editiilor de pana acum, C&D Industries (IT&C Bowling Cup), Vilau si Mitel (Lawyers Bowling Cup) au avut galerii imense, galagioase, “prezente” cu adevarat. Adica toate lucrurile acestea pe care punem noi accent (la cei din PR ma refer) chiar fac diferenta.{/viewonly}
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.