Tuborgsound.ro, portalul muzicii romanesti care conteaza, a dat startul in luna ianuarie noii campanii de implicare a publicului in sustinerea artistilor si pieselor preferate, punand in joc sute de premii saptamanale si premii surpriza chiar de la artistii preferati. Dupa implicarea a peste 150 de artisti inscrisi pe site si peste 300 de piese inregistrate in campania "Te vrem pe TV" in luna octombrie a anului trecut, a venit randul fanilor sa fie premiati de Tuborg.
Pana pe 28 februarie 2011, sustinatorii muzicii romanesti de calitate se vor putea inscrie in competitia de nominalizare a artistului favorit pe www.tuborgsound.ro sau pe www.facebook.com/TuborgSound . Avand la alegere 20 de piese care pot fi accesate direct de pe site-ul www.tuborgsound.ro in cadrul sectiunii speciale „TOP 20”, participantii isi vor putea face un cont de autentificare pentru a putea vota una din piesele preferate. Fanii profilului de Facebook al TuborgSound pot nominaliza melodia si artistul dorit prin accesarea aplicatiei din cadrul paginii www.facebook.com/TuborgSound.
Pentru a castiga unul din premiile puse la dispozitie in sectiunea interactiva a site-ului www.tuborgsound.ro participantii trebuie sa voteze saptamanal cel putin o piesa din Top 20. Premiile puse in joc, pe site-ul oficial Tuborg sound, pe durata celor 7 saptamani de campanie sunt 49 Ipod Shuffle (7 castigatori pe saptamana din cele 7 saptamani de promotie) si 560 de vouchere a cate doua beri Tuborg de 0.5 L (80 de vouchere pe saptamana din cele 7 saptamani de campanie).
Participantii care au votat piese pe Facebook ajunse in topul 20 vor intra la tragerile la sorti saptamanale pentru a castiga 7 Ipod Shuffle (1 castigator pe saptamana din cele 7 saptamani de promotie) si 140 de vouchere a cate doua beri Tuborg de 0.5 L (20 vouchere pe saptamana din cele sapte saptamani de promotie).
Implicarea iubitorilor de muzica in noua campanie Tuborg a luat amploare inca din momentul lansarii. Astfel, in primele doua saptamani de campanie numarul vizitatorilor pe TuborgSound.ro s-a dublat si peste 9000 de fani au votat piesele accesate de pe site pentru topul saptamanal. Avand posibilitatea de acordare a voturilor si pe Facebook, dintr-o aplicatie accesibila pe pagina Tuborg Sound, fan page-ul a inregistrat un numar total de peste 14700 de fani pana in acest moment.
Informatii utile pentru participantii la campania Top 20 pe www.tuborgsound.ro:
Participantii inscrisi in campanie prin oricare din cele doua mecanisme nu pot castiga decat un singur premiu care, in functie de natura lui, va ajunge la acestia prin intermediul locatiilor partenere Tuborg, afisate pe site, sau prin intermediul agentiei Kinecto. Castigatorii campaniei vor avea la dispozitie sa-si ridice premiile un termen de 1 saptamana de la data afisarii rezultatelor la tragerile la sorti pe www.tuborgsound.ro.
In cazul in care in cadrul unei saptamani numarul de participari unice si valide este mai mic fata de numarul premiilor alocate, premiile ce nu pot fi acordate prin tragere la sorti vor fi reportate pentru urmatoarele trageri la sorti.
Regulamentul concursului poate fi oricand consultat in cadrul sectiunii interactive din cadrul website-ului www.tuborgsound.ro.
Despre implicarea Tuborg in muzica:
Inca de la lansarea pe piata romaneasca, Tuborg a oferit publicului experiente muzicale memorabile. Fie ca a fost vorba de trupe internationale de renume sau artisti romani consacrati, Tuborg a reusit sa anime de fiecare data atmosfera, prin spectacole de succes.
La inceputul anului 2010 Tuborg a demarat seria evenimentelor Tuborg Green Nights, prin organizarea unor concerte cu trupe romanesti in mai multe locatii din Bucuresti si alte orase din tara. De asemenea, Tuborg a organizat cel mai mare festival rock din Romania de pana acum – Tuborg Green Fest presented by Sonisphere Festival, aducand in fata fanilor romani nume precum Metallica, Rammstein, Manowar, Slayer, Anathema sau Megadeth.