Incepand de luna aceasta, la Rock Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe Bucuresti se gaseste, in exclusivitate, seria limitata de tricouri create si semnate de Jon Bon Jovi. Tricourile, disponibile atat pentru barbati, cat si pentru femei, au pretul de 99 lei iar o parte din incasarile provenite din vanzarea acestora vor fi donate Fundatiei Caritabile “The Philadelphia Soul”.
In fiecare an, Hard Rock International semneaza in scopuri caritabile un parteneriat cu una dintre vedetele de talie internationala din lumea muzicii. Intitulat “The Signature Series”, proiectul presupune implicarea artistului in crearea integrala a design-ului pentru o serie limitata de tricouri si insigne a caror vanzare in reteaua Hard Rock strange, an de an, milioane de dolari donati apoi unor fundatii caritabile din intreaga lume.
Ajuns la editia a XXVI-a, proiectul “The Signature Series” prezinta anul acesta, in exclusivitate prin reteaua Hard Rock, un tricou conceput integral de Bon Jovi – invaluita de un banner care poarta numele trupei sale, o inima strapunsa de un pumnal inaripat.
„De-a lungul anilor petrecuti ajutand la construirea caselor si refacerea comunitatilor alaturi de Philadelphia Soul Charitable Foundation, am vazut ca oamenii chiar vor sa contribuie la realizarea unor lucruri in care cred”, a declarat Bon Jovi. „ Cu Hard Rock ca partener international, seria limitata Signature Series ofera fanilor posibilitatea de a contribui la realizarea proiectelor viitoare”, a continuat Bon Jovi.
Despre implicarea cantaretului in proiect, Hamish Dodds, CEO Hard Rock International a declarat:„Jon Bon Jovi este unul dintre cei mai populari si de succes artisti ai lumii de peste doua decenii, iar noi suntem onorati sa avem un artist si filantrop de talia sa in programul Signature Series”.
Inca din 1971, de la infiintare, Hard Rock s-a implicat in numeroase activitati filantropice din intreaga lume. In 1990, Hard Rock International a dezvoltat ideea de parteneriat cu muzicieni si trupe de talie internationala care creeaza modele pentru tricouri vandute mai apoi in scopuri caritabile. Programul Signature Series a inclus, de-a lungul timpului, creatii semnate de Bruce Springsteen, Bono, Shakira, Green Day, Eric Clapton, Ozzy Osbourne si altii. Acestea au adus milioane de dolari pentru o mare varietate de organizatii, printre care WHY (World Hunger Year), Fundación Pies Descalzos, Amnesty International and Crossroads Centre Antigua.
{mosloadposition user10}