pentru a-i chema in „Depozitul de Bere”, aplicatie online dezvoltata de iLeo
iLeo a dezvoltat aplicația de Facebook Depozitul de Bere pentru Bergenbier, parte din campania „Prietenia are nevoie de lucruri durabile”. Aplicația își propunea să promoveze noua inovație Bergenbier: noul PET care oferă consumatorilor 45% mai multă protecție și păstrează prospețimea berii pentru mai mult timp.
Aplicația invită fanii Bergenbier, împreună cu prietenii lor, într-un depozit virtual – Depozitul de Bere Bergenbier, pentru a fi primii care își rezervă și câștigă baxurile de PET. În fiecare săptămână, mii de grupuri de prieteni au participat la o nouă probă interactivă alături de prietenii lor.
Pe toată perioada campaniei, numărul fanilor paginii Bergenbier România a ajuns la 250.000 de fani, iar în aplicația de Facebook s-au creat peste 7.000 de grupuri de prieteni care au realizat peste 33.000 de participări la probele săptămânale. Mulți dintre ei au participat din prima până la cea de-a opta săptămână, iar în proba finală au încărcat poze cu produsul cumpărat, așadar au făcut și dovada cumpărării produsului.
„Cu această aplicație am demonstrat faptul că o mecanică smart (secretul constând într-un input mic din partea utilizatorilor urmat de un output spectaculos oferit de brand) îți poate dubla numărul de oameni atinți prin media. Fanii din aplicație au trimis de-a lungul celor 8 săptămâni peste 53.000 de invitații către prietenii lor, în condițiile în care premiile au constat în produsul pe care îl promovam – PET-ul Bergenbier (versus alte campanii cu bugete de premii echivalente cu bugetul de media).” a declarat Alexandra Trofin, Brand Communication Manager iLeo.
Aplicația „Depozitul de Bere” face parte din campania „Prietenia are nevoie de lucruri care contează”, semnată Leo Burnett & Target. Desfășurată în perioada 8 martie – 30 aprilie, campania adaugă încă o nuanță în tonul comunicării brandului al carui slogan „Prietenii știu de ce” a intrat deja în limbajul consumatorilor de foarte mulți ani. Pe lângă componentă de online, campania cuprinde execuții TV și materiale clasice la punctele de vânzare.
Echipa iLeo care a contribuit la realizarea aplicației este formată din: Alexandra Trofin – Brand Communication Manager, Paul Cioc – Copywriter, Elena Ristariu – Art Director, Robert Diaconeasa – Flash Developer, Sorin Paraschiv – Flash Developer și Tiberiu Trandaburu – PHP & Mysql Developer.
Din partea Bergenbier s-au implicat în proiect Mihai Mihaescu – Jr. Brand Manager Bergenbier și Radu Dumitrescu – Brand Manager Bergenbier.