– Debit Direct: flexibilitate, siguranţă, economie de timp şi comision 0% –
Intesa Sanpaolo Bank Romania oferă clienţilor săi gratuit serviciul Direct Debit ce facilitează plata facturilor din contul curent, în mod automat, la data scadenţei. Primul partener al băncii pentru acest serviciu este Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori de comunicaţii din România.
Printre avantajele serviciului Debit Direct se numără: lipsa costurilor suplimentare (comisoanele de activare, administrare lunară a acestui serviciu, precum şi cel de plată sunt zero), economie de timp (nu mai este necesară deplasarea la casieriile Romtelecom) şi garanţia că facturile vor fi plătite în timp util.
Plata lunară a facturilor se va face în mod automat, la data scadenţei acestora, după semnarea unui Contract de Mandat pentru Debitare Directă, prin care clientul împuterniceşte banca să facă plata în numele acestuia către furnizorul de utilităţi.
Intesa Sanpaolo Bank a dezvoltat serviciul de Direct Debit disponibil în variantele intra şi inter-bancar. Banca intenţionează să extindă numărul de parteneriate Direct Debit în acelaşi timp cu furnizarea altor soluţii moderne de plată a facturilor emise de furnizorii de utilităţi (prin depunere de numerar la ghişeele băncii şi/sau prin ordine de plată).
Din dorinţa de a-şi ajuta clienţii să îşi eficientizeze timpul alocat plăţii facturilor, Romtelecom a dezvoltat prin diferite parteneriate o gamă variată de modalităţi de plată şi o reţea extinsă de locaţii pentru plata facturii telefonice. Clienţii au în prezent la dispoziţie peste 22.000 puncte de încasare.