Primii 50.000 de clienţi ai Enel Energie şi Enel Energie Muntenia care optează pentru factura electronică, în locul celei convenţionale, prin poştă, vor fi recompensaţi într-un mod inedit.
După campania promoționala prin care au avut şansa de a câştiga câte un iPad pe săptămână, Enel va trimite clienților care aleg acest serviciu un cadou ecologic: o hârtie cu semințe de flori, pe care o pot planta.
Campania recompensează clienții care, prin alegerea facturii electronice, protejeaza mediul înconjurător. Plicurile sunt personalizate și sunt realizate integral din hârtie
Serviciul „Factura pe email” este disponibil prin platforma online MyEnel, ce poate fi accesată prin crearea unui cont şi care funcţionează asemenea unui ghişeu electronic dedicat non–stop clienţilor noştri.
Peste 100.000 de clienţi Enel utilizează acum numeroasele facilităţi oferite prin această platformă, precum evidenţă facturi şi consum de energie electrică, istoric index contor sau evidenţă plăţi. De asemenea, platforma MyEnel permite clienţilor noştri compararea consumurilor de energie electrică şi înregistrarea online a indexului contorului. Tot prin această aplicaţie sunt disponibile un calculator tarifar, prin care clienţii îşi pot calcula cea mai convenabilă ofertă pentru consumul lor, precum şi un formular de contact online, prin care pot primi consultanţă din partea operatorilor Enel, fără a mai fi necesară deplasarea lor la un Punct Enel.