Invitat la un seminar cu tema Religion and Politics, tinut la Weatherhead Center for International Affairs al Universitatii Harvard, Kristiano Tabasco a criticat felul in care agențiile de publicitate din Romania ințeleg sa faca marketing politic. Proaspatul deținator al pachetului majoritar ARBOevents și-a asumat un demers inedit: acela de a face o campanie electorala “la cheie” în România, urmând sa fie platit doar in cazul succesului și doar pe baza voturilor obținute: fiecare vot va fi facturat la prețul unei sticle de palincă.
Referindu-se in cadrul intervenției sale la situația din Romania, unde o singură agentie publicitara iși asumă fațis un demers electoral, Kristiano Tabasco a declarat: “Clienții politici intra pe usile din spate ale agențiilor. Și asta in principal datorita faptului ca, intr-o campanie politică, rezultatul nu poate fi decat fie un succes, fie un eșec. Nu există jumatați de masură, obiective atinse parțial, scuze in spatele carora advertiserii sa se poată ascunde in cazul unui eșec. Candidatul este singurul care riscă in aceasta ecuație, și nu e fair-play! Eu voi fi primul din Romania care va schimba paradigma. Îmi asum provocarea de a fi plătit in funcție doar de numărul de voturi obținute de către un candidat ales! ”
Întrebat de presă cam cât ar factura pentru fiecare vot, miliardarul răspunde: “20 euro/vot, adică prețul unei sticle de palincă! Este un fel de tequila fara mănuși, care, cel puțin in cazul meu, mă pune la pamânt mai repede decât o idee genială!“ .
Kristiano Tabasco are 48 de ani. A lucrat pentru clienți precum Sea Ray Yachts, Maserati si Patek Philip Watches. Din 2006 s-a retras, până acum 10 luni, cand a hotarât sa revină în industria de publicitate și comunicare. Primul pas a fost facut pe piața din România, Kristiano Tabasco preluând 49% din acțiunile agenției ARBOevents, devenind astfel asociatul lui Șerban Ciusca.
{mosloadposition user10}