Factor, una dintre cele mai inovatoare case de producţie şi post-producţie publicitară din România, anunţă performanţele realizate în 2006.
Anul 2006 a însemnat pentru Factor continuarea politicii de investiţii în consolidarea şi extinderea capacităţilor de lucru şi în instrumente de eficientizare a activităţii. Astfel, investiţia totală în acest an pentru echipamente tehnice a depăşit 100.000 EUR şi a fost determinată deopotrivă de creşterea cifrei de afaceri cu 20%, cât şi de dorinţa de a oferi clienţilor cele mai bune rezultate. În plus, în 2006 Factor s-a relansat pe piaţă sub o nouă identitate vizuală şi cu un site interactiv – www.factor.ro .
“2006 a reprezentat pentru noi un an de creştere, în care ne-am consolidat poziţia pe piaţă ca fiind una dintre cele mai performante, creative şi prompte case de producţie şi post-producţie publicitară din România. Performanţele realizate au fost posibile datorită tehnologiei world class pe care o deţinem şi la care apelăm în cadrul proiectelor derulate, precum şi datorită echipei Factor compusă din profesionişti care deţin o experienţă vastă în fiecare dintre domeniile pe care le abordăm: producţie, editare sunet, compoziţie muzicală, editare video, grafică 2D sau 3D.” a declarat Tino Furtuna, General Manager Factor.
În 2006 Factor şi-a dezvoltat capacităţile de producţie, departamentul extinzându-se cu o nouă locaţie dedicată acestor servicii şi beneficiind de expertiza unor producători şi regizori angajaţi permanent.
De asemenea, departamentele de editare video şi audio, precum şi cel de grafică 2D şi 3D s-au îmbogăţit cu noi echipamente deosebit de performante.
Departamentul de sunet se bucură de 4 staţii de lucru ProTools – cel mai puternic sistem de editare audio disponibil pe piaţă, de un server dedicat gestionării băncilor de sunet pentru efecte şi muzică de librărie licenţiată, de cele mai performante microfoane din industrie, de un sistem automat de sincronizare a vocii cu imaginea şi de un sistem perfecţionat de montaj audio-to-video.
Departamentului de editare video i s-au adăugat două noi grupuri de montaj Avid Adrenaline HD, iar grafica 2D şi 3D se realizează fiecare cu ajutorul a câte 2 staţii, a unei staţii Prism de compositing şi visual effects şi a unei “render farm” care reduce considerabil timpul de execuţie al lucrărilor.
Existenţa mai multor grupuri de montaj şi a mai multor staţii de editare performante permite eficientizarea procesului de post-producţie, interacţiunea în timp real între departamente şi astfel reducerea timpului de lucru şi a costurilor aferente fiecărui proiect.
Tehnologia de ultimă oră este completată de instrumente eficiente de management al proiectelor – de un departament de trafic care asigură coordonarea proiectelor interdisciplinare şi de un sistem interactiv de Project Management. Prin intermediul site-ului companiei, clienţii au acces la un modul securizat de urmărire şi gestionare în timp real a proiectelor. Datorită acestuia clienţii pot interveni în derularea proiectului şi pot supraveghea desfăşurarea proiectelor complexe. Acest “collaboration tool” reprezintă o inovaţie unică pe piaţa din România şi oferă avantajul unor timpi reduşi de decizie şi aprobare a proiectelor.
În plus, site-ul www.factor.ro conţine o secţiune de casting online pentru voci în cadrul căreia clienţii pot selecta colaboratorii pentru realizarea spoturilor radio sau TV.
Toate acestea au permis desfăşurarea unor proiecte complexe în 2006, cum ar fi campania de spoturi radio şi TV şi de print-uri pentru Autoritatea Naţională pentru Turism, “Descoperă Oferta de Turism Intern” sau realizarea, împreună cu Damian Drăghici, de samplinguri pentru compozitorul Hans Zimmer în vederea compunerii coloanei sonore a celei de-a patra părţi a “Piraţilor din Caraibe”. Aceste sesiuni de lucru au fost posibile datorită tehnologiei ProTools şi a sistemului DigiDelivery care a asigurat legatura în timp real cu partenerii proiectului din California (SUA).
Nu în ultimul rând, 2006 a marcat şi un nou record de eficienţă al companiei – echipa Factor a realizat şi finalizat 17 spoturi radio într-o singură zi.
Planurile companiei pentru 2007 prevăd noi extinderi ale capacităţilor de producţie şi post-producţie, crearea de noi grupuri de montaj video şi audio şi dezvoltarea instrumentelor de management al proiectelor.
Factor este o casă de producţie şi post-producţie publicitară cu peste 11 ani de experienţă care oferă clienţilor săi soluţii integrate pentru producţia de spoturi publicitare şi filme de companie, montaj audio-video, înregistrare şi editare de sunet, “sound design”, compoziţie muzicală, grafică 2D şi 3D.
{mosloadposition user10}