Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Facebook Expanded Premium Ads s-a lansat in Grecia

ThinkDigital

„Incepand de astazi un nou format pentru Facebook Premium Ads este accesibil prin reteaua Thinkdigital”

Vă anunţăm că începând cu 18 ianuarie 2012 un nou format pentru Facebook Premium Ads este accesibil prin reteaua Thinkdigital. Formatul Expandabil al Adu-rilor Premium amplaseaza mesajul agentiei de publicitate in fata audientei targetate maximizand astfel efectul campaniei, mult mai mult decat inainte, intrucat mesajul va fi vizionat nu doar de fanii pagini de Facebook ci si de prietenii acestora.

Potrvit declaratiilor celor de la Facebook, noul format poate fi cu 40% mai antrenant si cu 80% mai usor de retinut ulterior.

Astfel, formatul Expandabil al Ad-urilor Premium, ofera posibilitatea vizualizarii comentariilor despre brand alaturi de mesajul transmis initial. Cu alte cuvinte acest tip de publicitate ofera realizarea unui Ad mult mai mare si mai complex ce va include recomandari de incredere ale prietenilor, care vor putea fi ulterior targetate pe pagina oricarui user Facebook.

Acest nou format aduce pe piata noi oportunitati de promovare si targetare, prin realizarea unei experiente unitare intre interactiunea pe Home Page, intractiunea in cadrul unui Ad precum si cea realizata in News Feed-ul fanilor, dar si al prietenilor acestora.

Thinkdigital pune la dispozitia agentiilor precum si a celor care doresc sa interactioneze cu clientii intr-un mod mult mai eficient, creativ si inovativ, informatii precum si cele mai bune practici pe care acestia le pot folosi.

Principalele argumente pentru care acest nou format ar trebui sa starneasca curiozitatea celor interesati sunt urmatoarele: flexibilitate, simplitate dar si o mai mare putere de implicare al celor carora li se adreseaza. Mai multe locuri in care un brand poate fi vizualizat inseamna in fapt mai multi oameni care vor vorbi despre el.

Bucuresti, 18.01.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.