Fabrica de PR va comunica cea mai mare platformă de artişti şi influenceri de pe piaţa din România, dar şi din Europa Centrală şi de Est, Global. Cu peste 70 de artiști, producători muzicali și online influencers, Global este în acest moment cel mai important jucător de pe piaţa de entertainment, cumulând servicii de records label, talent management, booking & events, publishing, producţie și organizare de evenimente, influencers management.
După succesul uluitor înregistrat de INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, care în acest moment are 12 milioane de fani pe Facebook, 3 milioane de subscriberi pe Youtube, aproape 2 milioane de followerși pe Instagram şi un total de aproape 2 miliarde de vizualizări pe Youtube, Global a dezvoltat sub umbrela sa cei mai de succes artişti și influenceri ai momentului, printre care: Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, Ilie’s Vlogs etc. În mai puțin de un an de zile, Global a devenit cea mai mare companie de online influencers din Europa Centrală şi de Est.
În acest moment, Global este o platformă prezentă atât în zona de TV și radio, cât și în digital, outdoor, events și care însumează cifre greu de egalat:
• 34 milioane fani pe Facebook
• 13 milioane followersi pe Instagram
• 3,5 miliarde de view-uri pe Youtube
• 14 milioane subscriberi Youtube
• 1 miliard view-uri pe Facebook.
Anamaria Hâncu – Label Manager & PR Global Records: „Fabrica de PR se alatură misiunii Global de a promova entertainment de cea mai bună calitate, prin intermediul artiștilor și influencerilor pe care îi reprezentăm. Alina și Camelia sunt, cu siguranță, două profesioniste în PR și suntem convinși că împreună vom comunica local și global artiști și proiecte autentice românești și nu numai.”
Fabrica de PR este o agenție de comunicare dezvoltată de Camelia Cavadia și Alina Sin, ambele cu o vastă experiență în PR de televiziune și star system.
Camelia Cavadia
A lucrat în ProTV din decembrie 1995, până în mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor și vedetelor postului și a ocupat funcția de PR Manager ProTV. Din 1 iulie 2014, până în iulie 2017, a deținut aceeași poziție în cadrul televiziunii Antena 1.
În mai 2015, a publicat la editura Trei primul său roman, „Vina”, desemnat „cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a ediție a Festivalului Internațional de la Chambéry, Franța. În iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeași editură, Trei, cel de-al doilea roman al său, „Măștile fricii”, lansat ulterior și în Anglia, la invitația Grupului de voluntari „Romanians love books”.
Alina Sin
A intrat în televiziune în 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 până în mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV.
S-a ocupat de proiecte MediaPro Music in primul an, apoi de vedete și emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinți, Happy Hour/La Măruță, Serviciul Român de Comedie, Spitalul de demență etc. Din 1 iulie 2014 până în iulie 2017, a fost Senior PR la Antena 1, ocupându-se de importante producții ale postului: Chefi la cuțite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan și Dani etc.
Foto Mihai Stetcu