Publicitate pentru publicitate
Scurtă pauză de publicitate pentru publicitatea însăși.
Target: Generația Z
Obiectiv: Află cum să faci un job din ceea ce te pasionează. În publicitate.
Pe scurt, acesta este brieful UAPR pe baza căruia Ogilvy România a dezvoltat campania „Fă un job din asta”, adresată membrilor GenZ interesați de un job în domeniul publicității.
Ce și cât știu GenZ despre publicitate și cât de conștienți sunt de match-ul dintre calitățile lor native și această industrie?
O întrebare legitimă pentru o campanie de recrutare adresată unei generații care vine cu un set de aptitudini înnăscute, esențiale în publicitate: creativitate, apetit pentru cele mai noi trenduri din industrie, inventatorii, practic, ai noțiunii de viral în SM. Ei sunt generația care vine la pachet cu “reflexe” native de publicitari, dar care, în același timp, știe prea puțin despre industrie.
“Felicit ideea colegilor de la Ogilvy. Cred că industria noastră are nevoie de cât mai multe campanii de acest fel. UAPR va susține orice astfel de inițiativă și încurajează agențiile să se implice atât în proiectele organizației, dar și să vină cu idei de campanii și proiecte pe care să le lucrăm împreună” − Dana Nae Popa, Președinte UAPR.
Campania „Fă un job din asta” își propune să advertise for advertising și susține ideea că aptitudinile nativ creative ale generației Z pot fi valorificate alegând un job în domeniul publicității.
Ideea campaniei este într-un fel un credo: acela că oamenii fac advertisingul. Toată industria noastră a fost și este modelată de caractere, de oameni altfel care și-au pus amprenta pe însăși ideea de publicitate. Campania noastră vrea să inspire o nouă generație să vină în industrie și să transforme încă o dată advertisingul după propriul tipar. Noi îi așteptăm “open and ready to rumble”! – Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.
Campania se desfășoară atât în digital, cât și offline. Check-in point-ul campaniei este o platformă, unde GenZ poate explora oportunitățile de joburi și se poate familiariza cu industria de publicitate − Ce presupune să lucrezi într-o agenție de publicitate sau de media, cu ce disciplină faci the perfect match, detalii despre joburile specifice industriei, de la creație, client service sau PR, până la media planning, digital implementation și programmatic. Platforma permite generarea unui CV rapid, care nu presupune nimic altceva decât să răspunzi unui quiz interactiv.
Campania vorbește și prin vocea lui Phunk B, care susține conceptul creativ dezvoltat de echipa Ogilvy printr-o execuție specială, despre ce înseamnă să lucrezi în publicitate.
Amplificarea campaniei se va face cu ajutorul agențiilor media GroupM (Mediacom, Mindshare, Wavemaker), Initiative România, United Media Services și Universal McCann.