Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fa-ti drum prin noianul de informatii

In viata brandurilor, strategiile sunt esentiale. Dar specialistul de marketing sau antreprenorul este bombardat in fiecare zi de date despre situatia financiara a companiei, ritmul vanzarilor, actiunile competitorilor, schimbarile din piata, comportamentul consumatorului si multe, multe altele. Si atunci, cum tii pasul cu informatia si cu schimbarile? Cum iti croiesti drum prin noianul de informatii? Raspunsul nu este deloc simplu. Pentru a nu fi coplesit de toata aceasta abundenta, ba mai mult, pentru a o folosi in favoarea brandului, specialistul trebuie sa stie sa sintetizeze infromatiile, sa-si creeze filtre, sa le interpreteze, sa ia atitudine in timp util, sa previzioneze, sa trasmita mai departe informatii relevante. Pe scurt, trebuie sa gaseasca solutii de planificare dinamica.

Monica Tatoiu este o business woman care reuseste sa dezvolte planuri de afaceri si sa creasca branduri in Romania. De aceea, ea vine pe 26 septembrie la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, de la Clubul Diplomatic Bucuresti, pentru a discuta impreuna cu seniorii in marketing despre "Informatisé smog – cat de mult ne ‘polueaza’ online-ul".

"Information, knowledge, understanding, decision making processes. Short term & long term business processes. Short term strategies = short term businesses. Moneda de schimb a secolului 21 este informatia. Insa, vorba din popor „Ce e mult strica” se aplica si in plin capitalism. Stim sa decantam informatia? Putem face fata valului enorm de date? Companiile s-au adaptat cu adevarat trendurilor tehnologice tot mai accelerate? Strategiile lor sunt in concordanta cu vremurile si dead-line-urile? Adaptarea e totul. Strategiile pe termen scurt inseamna un business cu termen de expirare scurt."

Bucuresti, 24.09.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.