– Reduceri pentru 80 de destinaţii
KLM lansează campania ”Pack&Go ", preţul biletelor de avion fiind redus cu până la 30% faţă de preţurile de listă pentru nu mai puţin de 80 de destinaţii de pe 5 continente.
Cei ce îşi achiziţionează biletele de avion până pe 3 octombrie beneficiază de tarife promoţionale pentru zboruri către Amsterdam (159 EUR), Londra, Copenhaga, Oslo (169 EUR), Toronto (589 EUR), New York (669 EUR), Miami (709 EUR), Los Angeles (769 EUR), Mexico City (709), Shanghai (589 EUR), Hong Kong (679 EUR), Kuala Lumpur (759 EUR), Capetown (769 EUR), Johannesburg (649 EUR), Sao Paolo (699 EUR), Havana (779 EUR).
„Aceste campanii constante de reduceri la preţul biletelor de avion au rolul de a demonstra clienţilor noştri utilitatea planificării vacanţelor din timp”, declară Alexandru Dobrescu, Country Manager Air France KLM România.
Perioada de achiziţie a biletelor la promoţie este între 12 septembrie – 3 octombrie pentru călătoriile cu începere până pe 31 martie 2013 (cu excepţia perioadei 16 decembrie 2012 – 05 ianuarie 2013). Tarifele au toate taxele incluse şi implică zborurile dus-întors din Bucureşti către destinaţiile vizate.
Aplicaţie de planificare a călătoriilor prin social media
La începutul acestui an, KLM a introdus Meet & Seat, devenind prima companie aeriană ce integrează reţelele sociale şi datele de zbor. KLM a îmbunătăţit acum acest serviciu de „social seating” cu ajutorul Trip Planner, o platformă ce facilitează rezervarea biletelor de avion împreună cu alţi prieteni din social media.
Planificarea unei călătorii cu prietenii poate fi de multe ori o provocare, însă KLM Trip Planner transformă toate acestea în ceva plăcut şi foarte facil de realizat. Cel care organizează călătoria selectează un grup de călători din cadrul comunităţii sale Facebook. După alegerea unei destinaţii, diverse date de călătorie şi preţurile disponibile pentru bilete, organizatorul întreabă prietenii selectaţi cu privire la preferinţele pentru opţiunile prezentate. Rezervarea biletelor poate fi efectuată ulterior în cadrul unei secţiuni securizate a website-ului www.klm.ro.
KLM Trip Planner poate de asemenea să asiste clienţii în găsirea unei destinaţii potrivite. În funcţie de membrii grupului şi domeniile de interes comune, KLM oferă trei sugestii ce variază după scopul principal al excursiei, de pildă shopping, meciuri de fotbal sau alte activităţi.
KLM va promova campania „Pack&Go" prin intermediul unui mix de medii out of home şi online.
Pentru mai multe detalii privind promotiile KLM, puteţi vizita website-ul KLM Romania.
{mosloadposition user9}