Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

F64 mizează pe creșterea pieței prin susținerea a 7 domenii de interes pentru pasionații de imagine. Prima campanie debutează cu fotografia de natură

F64, cel mai mare retailer de echipamente foto și video din România, are ca strategie de creștere a businessului în a doua jumătate a lui 2016 susținerea pasiunilor iubitorilor de imagine. Astfel, magazinul se va axa pe șapte domenii principale: natură, artă, sport, educație, animale, copii și călătorii.

„Orientarea către pasiunile clienților face parte din valorile noastre tradiționale de business, însă cu această selecție de șapte domenii principale, care sunt cele mai populare în rândul iubitorilor de fotografie, vom putea să fim mult mai specifici în a crea campanii de impact pentru clienți. Odată cu a doua jumătate a anului vom fi mult mai concentrați pe campanii integrate de marketing”, a declarat Marian Alecsiu, General Manager F64. „Cu ajutorul studiilor interne am identificat aceste domenii de interes pentru cei care au fotografia drept hobby și până la sfârșitul acestui an toate campaniile de marketing vor avea ca temă centrală unul din aceste domenii”, a completat acesta.


Întrucât pentru mulți dintre pasionații de fotografie natura este subiectul principal, aceasta este și tema primei campanii care deschide seria de acțiuni integrate pe care retailerul le va derula până la sfârșitul acestui an. Principalele acțiuni de promovare ale F64 se vor axa pe oferte comerciale, dar mai ales pe educarea clienților cu ajutorul cursurilor de specialitate, compania punând astfel bazele unui sistem integrat de marketing, axat pe același subiect central.

Baza cursurilor a fost pusă în 2007, de când compania deține un centru dedicat instruirii în domeniul foto-video a celor interesați, indiferent că sunt sau nu clienții companiei, începători sau profesioniști. Până în prezent, peste 8.000 de persoane sunt printre absolvenții diferitelor cursuri și seminarii organizate de F64 în regim propriu, cu sprijinul trainerilor dedicați. Celor care nu pot ajunge la acest tip de întâlniri, compania le oferă posibilitatea de a urmări tutoriale online pentru a învăța cum pot realiza cele mai bune imagini sau filmări. În ceea ce privește alegerea echipamentului adecvat realizării unui anumit tip de fotografie, cei interesați de recomandări pot beneficia de sfatul unui consultant de vânzari, consiliere care se derulează fie în showroom-ul F64 din Bulevardul Unirii nr. 45, fie telefonic printr-un call center dedicat sau online prin live chat sau social media.

„Am urmărit întotdeauna să ne sprijinim clienții în alegerile făcute, mai ales că evoluția numărului de echipamente și accesorii a fost pe un trend ascendent de-a lungul timpului, astăzi orice pasionat de imagine având la dispoziție zeci de mii de soluții din care poate să facă o selecție. Suntem conștienți că în condițiile unei piețe aflate în scădere, doar strategia de a crea piață nouă ne va menține și în viitor pe un trend ascendent. Această serie de acțiuni de promovare a șapte domenii de interes pentru pasionații de fotografie în general are drept principal obiectiv ca tot mai multe persoane să  descopere bucuria de a păstra o amintire de viață la o calitate cel puțin apropiată cu nivelul de încântare produs de respectiva experiență”, a detaliat Marian Alecsiu.

Românii aflați în vacanțe atât în țară, cât și în străinătate sunt încurajați cu această primă campanie, denumită „Vezi natura cu alți ochi“, să își manifeste pasiunea pentru imagine sau să o descopere, în zilele în care se află mai aproape de plimbări, excursii sau drumeții. Campania presupune că achiziționarea oricărei camere foto sau obiectiv, alături de un accesoriu – foto, video, filtre, carduri de memorie sau genți și acumulatori, în perioada 29 iunie – 12 iulie, înseamnă o șansă pentru premiul zilnic, un rucsac Hama. Apoi, toți participanții se întrec pentru marele premiu de la finalul campaniei, un obiectiv Sigma 150-600mm f/5-6.3 cu teleconvertor. Toate detaliile despre aceasta sunt disponibile aici.

F64 Studio, cel mai mare retailer de echipamente foto – video de pe piaţa locală, a înregistrat în 2015 o creştere de 8% a cifrei de afaceri până la 101,2 milioane de lei (22,8 milioane de euro), chiar dacă piaţa foto – principalul segment pe care acţionează compania a fost anul trecut în declin. Conform datelor companiei de analiză GFK, piaţa de echipamente foto a scăzut anul trecut cu 12,4%.F64 mizează pe creșterea pieței prin susținerea a 7 domenii de interes pentru pasionații de imagine. Prima campanie debutează cu fotografia de natură F64, cel mai mare retailer de echipamente foto și video din România, are ca strategie de creștere a businessului în a doua jumătate a lui 2016 susținerea pasiunilor iubitorilor de imagine. Astfel, magazinul se va axa pe șapte domenii principale: natură, artă, sport, educație, animale, copii și călătorii.

„Orientarea către pasiunile clienților face parte din valorile noastre tradiționale de business, însă cu această selecție de șapte domenii principale, care sunt cele mai populare în rândul iubitorilor de fotografie, vom putea să fim mult mai specifici în a crea campanii de impact pentru clienți. Odată cu a doua jumătate a anului vom fi mult mai concentrați pe campanii integrate de marketing”, a declarat Marian Alecsiu, General Manager F64. „Cu ajutorul studiilor interne am identificat aceste domenii de interes pentru cei care au fotografia drept hobby și până la sfârșitul acestui an toate campaniile de marketing vor avea ca temă centrală unul din aceste domenii”, a completat acesta.

Întrucât pentru mulți dintre pasionații de fotografie natura este subiectul principal, aceasta este și tema primei campanii care deschide seria de acțiuni integrate pe care retailerul le va derula până la sfârșitul acestui an. Principalele acțiuni de promovare ale F64 se vor axa pe oferte comerciale, dar mai ales pe educarea clienților cu ajutorul cursurilor de specialitate, compania punând astfel bazele unui sistem integrat de marketing, axat pe același subiect central.

Baza cursurilor a fost pusă în 2007, de când compania deține un centru dedicat instruirii în domeniul foto-video a celor interesați, indiferent că sunt sau nu clienții companiei, începători sau profesioniști. Până în prezent, peste 8.000 de persoane sunt printre absolvenții diferitelor cursuri și seminarii organizate de F64 în regim propriu, cu sprijinul trainerilor dedicați. Celor care nu pot ajunge la acest tip de întâlniri, compania le oferă posibilitatea de a urmări tutoriale online pentru a învăța cum pot realiza cele mai bune imagini sau filmări. În ceea ce privește alegerea echipamentului adecvat realizării unui anumit tip de fotografie, cei interesați de recomandări pot beneficia de sfatul unui consultant de vânzari, consiliere care se derulează fie în showroom-ul F64 din Bulevardul Unirii nr. 45, fie telefonic printr-un call center dedicat sau online prin live chat sau social media.

„Am urmărit întotdeauna să ne sprijinim clienții în alegerile făcute, mai ales că evoluția numărului de echipamente și accesorii a fost pe un trend ascendent de-a lungul timpului, astăzi orice pasionat de imagine având la dispoziție zeci de mii de soluții din care poate să facă o selecție. Suntem conștienți că în condițiile unei piețe aflate în scădere, doar strategia de a crea piață nouă ne va menține și în viitor pe un trend ascendent. Această serie de acțiuni de promovare a șapte domenii de interes pentru pasionații de fotografie în general are drept principal obiectiv ca tot mai multe persoane să  descopere bucuria de a păstra o amintire de viață la o calitate cel puțin apropiată cu nivelul de încântare produs de respectiva experiență”, a detaliat Marian Alecsiu.

Românii aflați în vacanțe atât în țară, cât și în străinătate sunt încurajați cu această primă campanie, denumită „Vezi natura cu alți ochi“, să își manifeste pasiunea pentru imagine sau să o descopere, în zilele în care se află mai aproape de plimbări, excursii sau drumeții. Campania presupune că achiziționarea oricărei camere foto sau obiectiv, alături de un accesoriu – foto, video, filtre, carduri de memorie sau genți și acumulatori, în perioada 29 iunie – 12 iulie, înseamnă o șansă pentru premiul zilnic, un rucsac Hama. Apoi, toți participanții se întrec pentru marele premiu de la finalul campaniei, un obiectiv Sigma 150-600mm f/5-6.3 cu teleconvertor. Toate detaliile despre aceasta sunt disponibile aici.

F64 Studio, cel mai mare retailer de echipamente foto – video de pe piaţa locală, a înregistrat în 2015 o creştere de 8% a cifrei de afaceri până la 101,2 milioane de lei (22,8 milioane de euro), chiar dacă piaţa foto – principalul segment pe care acţionează compania a fost anul trecut în declin. Conform datelor companiei de analiză GFK, piaţa de echipamente foto a scăzut anul trecut cu 12,4%.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.