F64, liderul pieței foto-video din România, anunță beneficiile gândite special pentru antreprenorii din România. Până la finalul lunii februarie, aceștia pot profita de oferte în cadrul campaniei „Marea Echipare” și, inclusiv, să găsească cea mai bună soluție pentru a-și finanța achizițiile.
Comerțul s-a schimbat considerabil în ultimul deceniu și în ritm accelerat în ultimii doi ani. În acest context, F64 vine în întâmpinarea antreprenorilor români care au afaceri mai mici sau mai mari cu o serie de beneficii pentru achiziția de echipamente foto-video și nu numai.
F64 pune deja la dispoziția clienților B2B o serie de servicii dedicate, cum ar fi consultanți de vânzări dedicați, oferte dedicate nevoilor companiei la prețuri speciale și suport în derularea finanțărilor prin programe cu fonduri europene sau prin programul național Start-Up Nation, dar și soluții de finanțare potrivite companiilor în parteneriat cu Grenke, cu răspuns în maximum 48 de ore pentru solicitările de ofertă.
Clienții F64 pe segmentul B2B sunt preponderent companii care activează în e-commerce, agenții de publicitate, agenții imobiliare, agenții de organizare evenimente corporate, dar și companii implicare în producția programelor de televiziune sau care activează în fashion, vlogging și, mai nou, podcasting.
Prin echiparea cu tehnică pusă la dispoziție de F64, companiile au, în primul rând, posibilitatea de a produce in-house toate materialele fotografice și audio-video necesare promovării afacerii lor, dar și a produselor și serviciilor oferite. Totodată, magazinul pune la dispoziție și servicii de consultanță de specialitate pentru a alege cele mai potrivite echipamente pentru businessul respectiv.
Serviciul de consultanță 1 to 1 este un punct bun de pornire, iar pentru clienții B2B care au nevoie de oferte personalizate și informații specifice pot accesa pagina web dedicată. În completarea dotării cu echipamente, F64 oferă și resurse educaționale pentru stăpânirea cunoștințelor fotografice și de producție audio-video.
Modalități de finanțare și cele mai potrivite echipamente
În special pentru clienții B2B, F64 a pregătit pentru februarie campania „Marea Echipare” prin intermediul căreia antreprenorii români pot găsi soluții specializate pentru afacerea lor, cu pachete speciale în funcție de industria în care activează sau nevoile specifice pe care le au pentru diversele acțiuni punctuale sau pe termen lung.
Totodată, blogul F64 găzduiește o pagină dedicată cu resurse educaționale și ghiduri de cumpărare dedicate, pentru următoarele categorii: fotografia de eveniment, fotografia de fashion, fotografia comercială, live streaming, muzică, grafică, vlogging și podcast.
Este un punct excelent de pornire cu informații despre echipamentele și accesoriile necesare, presupune amenajarea unui studio, cum pot fi realizate anumite tipuri de imagini, idei decum poate fi realizat un live sau un podcast și multe altele.
În ceea ce privește o listă sumară de recomandări, pe baza datelor de vânzare de până acum, clienții F64 au apreciat camerele hibrid Canon EOS R6, Sony A7 III și Panasonic GH5 excelente atât pentru fotografie, cât și videografie, inclusiv pentru streaming live. Produsele vedetă din 2021 care merită urmărite și luate în calcul și în 2022 sunt: Canon EOS R3, Sony A1, Panasonic Lumix GH5 II, Sony ZV-E10, Sony Alpha a7 IV și camerele pe format mediu Fujifilm GFX 50S II și Fujifilm GFX 100S. F64 subliniază că a fost un interes crescut și pentru drone, categorie în care s-a remarcat cererea pentru modelele DJI Mavic Mini și DJI Air 2 Fly More Combo. Iar ca obiective au fost populare cele de 50mm și 85mm. Într-o categorie aparte sunt Sony ZV-1, o cameră excelentă pentru vlogging și drept opțiune excelentă pentru streaming live și video podcast, și camera de acțiune GoPro Hero 9.
Nu în ultimul rând, F64 pune la dispoziția clienților business și un sistem excelent de finanțare prin Grenke. Ca avantaje sunt amintite avansul de 0%, răspuns în mai puțin de 24 de ore din momentul în care e trimisă cererea de finanțare și chirie în euro constantă pe toată durata contractului. Perioada contractului este de la 18 până la 60 de luni și pe pagina web dedicată sunt puse la dispoziție toate informațiile necesare pentru a aplica.