Potrivit ultimului Studiu de audienta SATI, F5 X-Media este lider pe Stiri generale – cea mai aglomerata si totodata cea mai importanta categorie din SATI din punct de vedere al audientei nete.
Raportat la totalul consumatorilor de Stiri generale, regia de vanzari online a grupului Realitatea-Catavencu detine un reach net de 36,7%.
“In 2010, vom continua in directia consolidarii leadership-ului F5 X-Media in zona de Stiri generale, dar si a dezvoltarii segmentelor de Lifestyle feminin, respectiv Economie si finante, unde in prezent detinem cea importanta oferta de clienti unici insumati si unde momentan nu dispunem de date de audienta, portalul MONEY.ro nefiind lansat la momentul inceperii studiului”, a declarat Irina Morosanu, business affairs manager F5, compania care detine F5 X-Media.
Studiul de audienta SATI, valul 4, desfasurat in intervalul martie-august 2009, pozitioneaza F5 X-Media in topul regiilor de vanzari care administreaza site-uri pe segmentul Stiri generale – categoria din SATI cu cea mai numeroasa audienta (1.196 de mii de vizitatori unici saptamanal).
Fiind reprezentata de 4 produse – REALITATEA.NET (incluzand si website-ul afiliat Ziare.ro), Cotidianul.ro, Catavencu.ro si Newsin.ro; F5 X-Media acopera pe acest segment o audienta neta saptamanala de 439 mii de utilizatori absolut unici (deduplicati), cu 27 de mii mai mult fata de ARBOinteractive (412 mii absolut unici pe saptamana), aflata pe locul 2 in clasament.
Astfel, regia de vanzari online a grupului Realitatea-Catavencu atinge saptamanal 36,7% din totalul consumatorilor de Stiri generale, in timp ce din totalul utilizatorilor de internet acopera 8,7 procente doar prin cele 4 site-uri din segmentul General News.
Mai mult decat atat, cele 21 de site-uri din portofoliul regiei care au audienta masurata de SATI ating saptamanal aproape un sfert dintre utilizatorii de internet, 22,4% (circa 1.134 mii persoane).
Studiul de audienta SATI este un sondaj realizat pe baza de chestionar online care, spre deosebire de datele de trafic obtinute prin calculul mecanic al ip-urilor sau browserelor, masoara vizitatorii unici ai site-urilor, determinand profilul demografic, obiceiurile de life-style, de consum de media si produse ale acestora.
Publicat in noiembrie, cel de-al patrulea val al Studiului de audienta SATI s-a desfasurat in perioada martie-august 2009 si a avut un univers format din persoane intre 14-64 ani din mediul urban, care acceseaza cel putin o data pe saptamana Internetul.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}