F5 X-Media, noua regie de vanzari new media si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu, se afla la originea primului videoclip filmat cu telefonul mobil – clipul piesei “Dematurizarea” – un proiect realizat de Orange si LG, in colaborare cu formatia Voltaj.
„Ne-a placut foarte mult propunerea F5 X-Media de a realiza un proiect ce integreaza capabilitatile platformelor moderne de comunicare, precum telefonul mobil si internetul, si speram sa colaboram in continuare pentru dezvoltarea unor noi proiecte creative si inovative din zona new media”, a adaugat Thierry Millet, director comercial Orange Romania.
„Avand in vedere ideea care a stat la originea infiintarii F5 X-Media, si anume ca noile tehnologii imbinate cu creativitate si proiecte customizate reprezinta viitorul advertisingului, sunt sigur ca Orange, ca o companie care a incurajat mereu inovatia, va fi si in viitor unul dintre principalii nostri parteneri in derularea unor proiecte la fel de interesante”, a declarat Dragos Stanca, managing director New Media Realitatea-Catavencu, grup din care face parte si F5 X-Media.
Proiectul primului videoclip muzical din Romania filmat cu un telefon mobil, lansat astazi de Orange si LG, a pornit de la ideea crearii unui pachet integrat de promovare neconventionala a telefonului LG KS360.
Propunerea cross-media a F5 X-Media s-a axat pe generarea de posibilitati inedite de promovare a mesajului de brand, valorificand la maximum potentialul de memorabilitate si interactivitate cu segmentul tinta de consumatori – publicul tanar.
Astfel, au fost combinate tehnologiile de in-stream video si mobile video recording (clipul a fost filmat in intregime cu telefonul mobil) cu media online (internet, wap, internet pe mobil), integrand pachetul de servicii al clientului (clipul poate fi vizualizat pe Orange.ro si pe portalul wap Orange World, dar si direct pe telefonul LG KS360 care va avea clipul incorporat) si valorificand functiile telefonului (in-stream si video-recording).
In acelasi timp, s-a mizat pe inaugurarea unei premiere digitale in Romania – primul videoclip muzical filmat in intregime cu un telefon mobil; si un product placement inedit – clipul Voltaj ajunge la toti consumatori care isi vor achizitiona telefonul.
Videoclipul “Dematurizarea” al trupei Voltaj poate fi vizionat pe Orange.ro/voltaj sau direct pe telefonul mobil accesand portalul Orange World si este promovat in reteaua digitala Realitatea-Catavencu, dar si in televiziunile si o parte din publicatiile print ale grupului, in combinatie cu alte medii.
Orange este lider de piata in Romania cu 10.208.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 milioane de clienti pe cinci continente.
LG Electronics este o companie axata pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila, realizand in 2007 o cifra de afaceri de 100 de milioane euro.
F5 X-Media este prima regie creativa de vanzari concentrata pe online si servicii cross-media neconventionale, care gestioneaza reteaua proprie de website-uri a Realitatea-Catavencu, simultan cu vanzarea de site-uri afiliate si a altor servicii new media oferite de partenerii companiei.
{mosloadposition user10}