Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

F5 – primul publisher roman care monetizeaza RSS feed-ul si formularele de validare online

In premiera absoluta pentru un publisher online apartinand unui trust media din Romania,  F5 vinde campanii publicitare in RSS feed – prin partenerul sau Mediafed Ltd; si in formularele de inregistrare online care verifica daca utilizatorul este uman sau robot (“captcha”) – prin AdCaptcher.

<<Strategia F5, incluzand aici si pe cea a regiei de vanzari F5 X-Media, vizeaza dezvoltarea de proiecte de advertising care imbina creativ obiceiurile de consum ale utilizatorilor cu medii si tehnologii diverse. Parteneriatele cu Mediafed si AdCaptcher.com constituie doi pasi importanti in aceasta directie>>, a afirmat Irina Morosanu, business affairs manager F5 (companie care detine si regia F5 X-Media).

Incepand de saptamana aceasta, MONEY.ro si REALITATEA.NET, cele doua produse strategice din portofoliul F5 – compania de new media a grupului Realitatea-Catavencu; desfasoara campanii publicitare de tip display pe spatii dedicate din RSS feed-ul abonatilor.

Spatiile publicitare sunt vandute in egala masura catre clientii F5 X-Media – regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale a F5;  respectiv cei ai Mediafed Ltd, compania partenera care furnizeaza solutia tehnica.

<<Mediafed lucreaza cu publisheri la scara globala, inclusiv cu cei de talia BBC, Le Monde, Sky, VNU, IDG, Axel Springer, The Economist, La Repubblica. Oferim solutii avansate de optimizare pentru publisheri, pe de o parte, si campanii de publicitate care se potrivesc cu specificul continutului solicitat de abonatii feed-urilor RSS, pe de alta parte. Publisheri si agentii de publicitate care lucreaza cu noi se pot bucura de solutii inovatoare pe care le oferim, de exemplu publicitatea dinamica, cu privire la strategii de comunicare integrata online>>, a declarat Razvan Saftesco, Digital Account Manager, Mediafed.

Cele mai recente statistici zilnice (din 11 ianuarie) arata ca din totalul de 127.400 subscriberi umani (browsere), din care 68.100 unici, 5800 de utilizatori unici au generat 38.000 de clickuri pe cele 232.000 articole si un CTR 16,43% pe banner-ele livrate in feed-uri.

De asemenea, F5 a semnat un parteneriat si cu AdCaptcher, companie lansata in noiembrie anul trecut care permite desfasurarea de campanii de display advertising in formularele online care folosesc imagini pentru a determina daca utilizatorul este uman sau robot.

<<Cand un utilizator doreste sa lase un comentariu pe un site sau sa-si inregistreze datele intr-un formular i se solicita introducerea unui sir de caractere fara sens, afisat intr-o imagine distorsionata (“captcha”). Serviciul AdCaptcher ofera publisherilor posibilitatea de a inlocui aceste imagini fara sens cu mesaje promotionale, nume de branduri si produse, logo-uri cat si posibilitatea de a pune link catre site-ul advertiserilor. Desi utilizatorul este obligat sa vada, sa citeasca, sa memoreze si sa scrie mesajele din imagini, testele noastre arata ca procentul de conversie pentru formularele online creste acolo unde aceste mesaje au un inteles, fata de solutia clasica unde cuvintele sunt formate dintr-un sir de caractere greu de citit.>>, a spus Razvan Tirboaca, co-fondator al AdCaptcher.

In prezent, sunt livrate campanii de acest gen pe Cotidianul.ro si BrokerulZilei.ro, urmand ca pana la finalul lunii ianuarie solutia tehnica sa fie implementata pe REALITATEA.NET, VoxPublica.ro, MONEY.ro, Antreprenor.NET si recent-relansatul Standard.ro

Bucuresti, 14.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.