Din decembrie 2012, Eye Conexiuni coordonează activitatea de relaţii publice a magazinelor TRENDS by Adina Buzatu. Strategia de comunicare integrată propusă de Eye pentru magazinele TRENDS are în centru gestionarea relaţiei cu presa – modă, glossy, business, consultanţă în social media şi evenimente.
„De când am început afacerea TRENDS am considerat că am un cuvânt de spus în ceea ce priveşte ţinuta masculină. Din 2006, împreună cu echipa mea am reuşit să schimbăm mentalitatea unui procent semnificativ de bărbaţi şi asta vrem să facem în continuare alături de Eye. Mi-a plăcut abordarea agenţiei şi cred că, împreună, vom reuşi să schimbăm mentalitatea bărbaţilor români, îi vom determina să aleagă calitatea şi nu notorietatea brandului”, declară Adina Buzatu, Fondator TRENDS.
Unul dintre proiectele dezvoltate recent de Eye şi TRENDS a fost implicarea în lansarea iniţiativei Nelson Mandela 46664 Bangles România, a cărei Ambasador este Adina Buzatu. Ca Ambasador 46664 Bangles în România, Adina Buzatu s-a implicat într-o problemă de interes mondial – HIV/SIDA, punând la dispoziţie celor interesaţi în susţinerea acestei cauze achiziţionarea brăţărilor prin intermediul magazinelor TRENDS by Adina Buzatu, printr-un act umanitar şi nu unul comercial.
„Moda masculină este la fel de dinamică precum cea feminină şi, deşi bărbaţii români încă îşi definesc stilul, este o zonă în care îţi poţi manifesta creativitatea şi personalitatea. Toate mărcile prezente în portofoliul TRENDS au o poveste, o istorie frumoasă şi produse de foarte bună calitate. Mi-a plăcut foarte mult acest lucru, la fel de mult ca şi de Adina Buzatu, care are fler atunci când vine vorba de branduri sau obiecte vestimentare masculine. Combinaţiile făcute de ea sunt unice în România”, declară Iulia Şuteu, Director Executiv Eye Conexiuni.
Echipa Eye: Iulia Şuteu – Specialist în Relaţii Publice, Alina Gâscă – Specialist în Relaţii Publice.