Din septembrie, Eye asigură pentru Vincon Vrancea serviciile de relaţii publice. Agenţia a dezvoltat pentru Vincon o strategie de comunicare integrată, pe un an de zile, care are în centru gestionarea relaţiei cu presă, consultanţă în social media şi evenimente. De asemenea, Eye asigură şi suportul pentru campaniile de publicitate dezvoltate pentru mărcile Vincon.
„Am fost foarte încântaţi de abordarea Eye care ne-a propus o campanie integrată, de impact, în care focusul a fost atât pe mărci cât şi pe companie. Vincon Vrancea este în acest moment producătorul numarul 1 de vin şi distilat de vin, în funcţie de cota volumică, cu vinuri de foarte bună calitate, pe toate segmentele de consum, premiate la cele mai prestigioase competiţii naţionale şi internaţionale. Vinurile şi vinarsurile Vincon Vrancea sunt obţinute în condiţii tehnologice moderne, prin metode speciale de maturare şi distilare. Deţinem, de asemenea, două dintre cele mai cunoscute crame din România, Beciul Domnesc, inclusă în programele de conservare UNESCO, şi Paradis, cu cea mai mare rezervă de distilat de vin din Sud-Estul Europei. Avem planuri importante în perioada următoare, iar componenta de PR ne va ajuta să implementăm aceste campanii. Sperăm să fie o colaborare de lungă durată şi constructivă”, declară Simona Hâncu, Director de Marketing Vincon Vrancea.
„Mi-am dorit foarte mult să lucrez cu un producător de vin deoarece vinul este mai mult decât un produs care potenţează mâncarea, este un stil de viaţă, cultură, cunoaştere. Mi se pare foarte interesant că fiecare sticlă are o poveste, cel puţin la Vincon care are foarte multe vinuri vechi. Îmi place Vincon pentru că este o companie care priveşte piaţa cu o atitudine curajoasă şi are planuri îndrăzneţe şi cred că, din multe puncte de vedere, suntem compatibili. Din exterior am crezut că lumea vinului este interesantă, acum îmi dau seama că este o industrie diferita de celelalte din FMCG, fascinantă, cu multe multe provocări. Îmi place să lucrez cu Vincon pentru care gândim şi implementăm campanii interesante, într-un proces de comunicare complex, 360⁰, pe toate canalele media. Vincon Vrancea este o companie dinamică, cu multe realizări, cu vinuri de excepţie premiate la cele mai reputate competiţii şi rezultate economice. Cred că, împreună, vom reuşi să avem rezultate bune pe toate proiectele şi să lucrăm pe termen lung”, declară Iulia Şuteu, Managing Director Eye.
Echipa Vincon Vrancea: Simona Hâncu – Director de Marketing, Laura Oancă – PR Specialist.
Echipa Eye: Iulia Şuteu, Alina Gâscă, Alexandra Anghel.
Despre Vincon Vrancea
Vincon Vrancea este unul dintre cei mai mari producători de vin, distilat de vin şi băuturi spirtoase din România deţinând peste 1580 de hectare de viţă de vie în podgoriile Odobeşti, Coteşti, Panciu şi Huşi. De asemenea, compania deţine şi 11 crame, printre care renumitele Paradis şi Beciul Domnesc, trei platforme industriale pentru condiţionarea şi îmbutelierea vinului, a vinarsului şi băuturilor spirtoase şi a oţetului şi trei depozite. Preşedintele companiei este Luchi Georgescu.