Magnolia este cel mai mare jucător de pe piața locală de comercializare de buchete și aranjamente florale, atât în online, cât și în offline. Acum, la mijlocul anului 2016, Florăria Magnolia deschide cel mai nou magazin fizic, la Constanța.
Dacă în online, a fost prima florărie ce a preluat comenzi, începând cu anul 2001, în offline a pornit acum aproape 20 de ani și a ajuns la un număr total de 16 reprezentanțe în orașe importante ale României.
Înainte de regiunea Dobrogei, Florăria Magnolia era prezentă deja în șase județe prin magazine în orașele Cluj, Bihor, Brașov, Mureș, Maramureș, Bistrița-Năsăud, dar și în București. Clienții care vor trece pragul noului magazin offline din Constanța se vor bucura de toate serviciile prin care Magnolia s-a remarcat și extinderea aceasta permite acoperirea pentru livrări în tot județul și în împrejurimile acestuia. Noua florărie Magnolia Constanța va putea fi găsită în centrul comercial City Park Mall, într-o suprafață de 48 de metri pătrați. Această extindere a fost posibilă datorită unei investiții de 35.000 de euro și reprezintă o creștere a vizibilității în offline a brandului Magnolia. Inaugurarea din Constanța este cea de-a de-a doua de anul acesta, după deschiderea reprezentanței Magnolia din Oradea din luna februarie.
„Odată cu inaugurarea noii florării, ne așteptăm ca numărul clienților să crească. Ne bazăm această estimare pe feedbackul primit din partea clienților. Noua locație a venit și ca urmare a dorinței celor care vor să se bucure de calitatea produselor și serviciilor noastre peste tot în țară, astfel încât orice surpriză să fie mai ușor de realizat. Artiștii noștri florali sunt gata să creeze buchete deosebite și aranjamente florale unice, astfel încât să îi determine pe constănțeni să marcheze fiecare eveniment important din viața lor cu o vizită la Florăria Magnolia“, a declarat Ioana Molnar, manager magnolia.ro.
Magnolia promite și se ține de cuvântul dat – “Livrăm flori oriunde în lume.”, lucru realizat cu succes datorită colaborării cu florării internaționale de top. Astfel, Florăria Magnolia facilitează livrările comenzilor în peste 140 de țări, în cel mult 24 de ore. Compania estimează vânzările pentru anul 2016 în jurul sumei de 4,5 milioane de euro, cu peste 20% mai mult decât în anul precedent. Estimarea prinde contur, având în vedere evoluția îmbucurătoare a platformei online de comandă, precum și extinderea magazinelor în zona de offline, dar și cererile tot mai numeroase din partea clienților.