Culorile devin protagoniștii campaniei Say it with Tuborg! / Spune cu Tuborg! din această primăvară. Capacele și dozele sunt modalitatea perfectă de a exprima cele mai cool stări sau momente petrecute cu prietenii.
De aceasta dată, Tuborg celebrează explozia de culori adusă de venirea primăverii și lansează o ediție limitată în care ambalajele prind viață, prin 5 culori asociate unor mesaje relevante brandului. Astfel, noua campanie de comunicare lansată de Tuborg încurajează consumatorii să-și exprime atitudinile și emotiile prin culori:
• Albastru (Share Tuborg) – e culoarea prieteniei și a socializării (e culoarea folosită de rețelele sociale) #SHARETUBORG;
• Galben (Enjoy Tuborg) – e culoarea soarelui, a luminii și a optimismului #ENJOYTUBORG;
• Portocaliu (Play Tuborg) – sugerează vitalitatea, mișcarea, energia #PLAYTUBORG;
• Roșu (Love Tuborg) – e culoarea asociată sentimentelor și emoțiilor, iubirii #LOVETUBORG;
• Verde (Live Tuborg) – plin de viață, aparține lumii Tuborg și e asociat unei stări de bine, unei vibrații specifice berii Tuborg #LIVETUBORG.
“Marca Tuborg s-a definit de la bun început ca un brand inovator. Easy open ca tip de ambalaj a fost lansat în România în premieră de marca Tuborg, era firesc să ducem mai departe această inovație.Azi ne reinventăm dând mult mai mult decât un atribut funcțional, dăm consumatorilor noștri o modalitate de exprimare a stărilor și emoțiilor lor. Dăm culoare momentelor lor de bucurie alături de berea Tuborg.” a declarat Paul Markovits – Vice Președinte Marketing, URBB.
Ambalajele în ediție limitată: sticlele de 0.75L, 0.5L, 0.33L cu capace colorate Easy Open cât și doza de 0.5L care vor beneficia de o schimbare în linie cu noua campanie, sunt disponible pe piață începând cu luna martie a acestui an.
Tuborg anunță o primăvară mult mai colorată în atitudini, stări și emotiii.