AdPrint Foundation si Lürzer’s Archive
Expoziţia “Lürzer’s Archive 200 Best Digital Artists Worldwide" are loc în perioada 25-29 iulie, la Palatul Ştirbei din Bucureşti. Expoziţia este organizată în premieră în lume de către AdPrint Foundation şi Lürzer’s Archive şi va avea loc în spaţiul neconvenţional de la Palatul Ştirbei (Calea Victoriei 107-109), la subsol. Aceasta va fi deschisă timp de 5 zile, între orele 14.00-22.00, respectiv18.00-22.00 în zilele de weekend.
La vernisajul expoziţiei, care va avea loc pe 25 iulie, la ora 18.00, va fi prezent şi Michael Weinzettl – Editor in Chief Lürzer’s Archive.
Expoziţia "Lürzer’s Archive 200 Best Digital Artists Worldwide" reuneşte cele mai bune lucrări din albumul “200 Best Digital Artists Worldwide", apărut în luna mai 2013, printate în format mare, dar şi o proiecţie a tuturor celor 506 imagini din album, semnate de 200 de artişti digitali din întreaga lume, precum: Surachai Puthikulangkura, Carioca Studio sau Upstairs Studio.
Selecţia lucrărilor a fost făcută de Michael Weinzettl – Editor in Chief Lürzer’s Archive – cel care alege lucrările care apar în revistă şi în albumele speciale Lürzer’s Archive de mai bine de 25 de ani, împreună cu un juriu format din Anne Telford, scriitor şi editor, fost Managing Editor al revistei Communication Arts, Michael Jostmeier, decanul facultăţii de Design din cadrul Georg-Simon-Ohm University, Nuremberg şi Chris Christodoulou, CEO Saddington Baynes.
“Pregătirile pentru publicarea albumului “200 Best Digital Artists Worldwide” au început la final de 2010, din nevoia de a arăta acele lucrări în care studiourile au creat „lumi fantastice” – imagini care sunt mai mult decât nişte fotografii. Am vrut să ilustrăm opţiunile incredibile de editare a imaginilor şi tot ce pot face acestea în prezent. Au fost 5.000 de înscrieri, iar selecţia juriului a cuprins 1.200 de imagini pentru lista scurtă, din care au fost alese 506 lucrări semnate de 200 de artişti digitali din întreaga lume. Expoziţia conţine cele mai bune exemple din ce poate să facă astăzi arta digitală.”, declară Michael Weinzettl – Editor in Chief, Lürzer’s Archive despre conceptul albumului şi expoziţiei “200 Best Digital Artists Worldwide”.
Expoziţia "Lürzer’s Archive 200 Best Digital Artists Worldwide" este al doilea proiect din seria de evenimente pe care AdPrint Foundation le-a pregătit în 2013, după campania “Print beautifies our life” şi este susţinută de Grolsch, Pepsi şi DDB România.
AdPrint şi-a extins activitatea începând cu 2013 şi îşi propune să genereze, să reunească şi să promoveze publictatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional.
Noua misiune AdPrint presupune:
– Promovarea publicaţiilor şi a publicităţii în print la nivel internaţional;
– Susţinerea jurnalismului de calitate, prin încurajarea abonării la publicaţii printate şi prin promovarea publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate;
– Susţinerea inovaţiei în reclamelele în print şi în folosirea creativă a publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate;
– Creşterea standardelor în disciplinele ce ţin de craft şi educarea creativilor;
– Derularea unor campanii de conştientizare a calităţilor printului ca mediu pentru publicitate: cel mai de încredere mediu; captează total atenţia şi creează o relaţie mai puternică cu audienţa decât alte medii; stimulează creativitatea cititorilor, dar şi pe cea a creatorilor acestuia;
– Promovarea printului ca artă şi a rolului său de înfrumuseţare a mediului înconjurător.