Paul Garisson
Biz Books
Cunoscut om de marketing la nivel international, Paul Garisson reuneste in lucrarea sa ideile pe care le aplica in compania in cadrul careia lucreaza. Asa se face ca Exponential marketing este o lucrare cu destul de multe elemente teoretice – foarte bine structurate – care permit intelegerea conceptului si modul in care se poate aplica acesta.
Marketingul nu este o activitate care ar trebui sa ramana inchisa, accesibila unui numar restrans de oameni in cadrul unei companii. De asemenea, marketingul trebuie sa porneasca nu de la produs/serviciu, ci de la consumator. Care sunt etapele ce ar trebui avute in vedere, principiile si modalitatile de aplicare a acestora aflati insa doar daca veti citi cartea. Exponential Marketing este o lucrare care se adreseaza unui public larg de la tineri ce doresc sa aiba o cariera in domeniu si pana la cei ce lucreaza deja pe diverse pozitii de marketing. Poate fi o confirmare a unor activitati deja realizate sau pot fi noi perspective interesante si utile.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}