pe 27 mai la Institutul National de Statistica din Bucuresti
Acesta este primul eveniment din seria conferintelor specializate de o zi, pe care Expo Media le va organiza anul acesta, urmatoarele trei fiind: Telesales (iunie), Customer Loyalty & Retention (septembrie), Credit & Collection (noiembrie).
Customer Relationship Management Conference & Expo este cel mai important eveniment din aria de CRM, care va reuni specialistii din domeniu cat si pe cei care implementeaza astfel de sisteme, dandu-le ocazia sa afle ultimele noutati privind aplicatiile de tip CRM, sa cunoasca cele mai interesante studii de caz si sa interactioneze cu principalii furnizori, care vor fi prezenti in zona de expozitie special amenajata.
Evenimentul se adreseaza project managerilor CRM, specialistilor in customer service, marketing si vanzari, specialistilor IT precum si analistilor de business.
Partenerii evenimentului sunt Accenture, Advantage Software Solutions si Microsoft Dynamics.
In cadrul conferintei va avea loc si un panel discussion in cadrul caruia se vor aborda aspectele cele mai importante ale modului in care trebuie sa alegi un provider, avantaje si oportunitati pentru diverse tipuri de aplicatii, de la open source la cele mai complexe. Discutia va fi moderata de Viktor Kapra, consultant si jurnalist specializat pe online communication and social & emerging media.
Intrarea este gratuita pentru toti participantii a caror functie contine acronimul CRM, iar pentru ceilalti participanti taxa de inscriere este 40 de euro.
Pentru mai multe detalii legate despre CRM Conference & Expo, puteti accesa site-ul www.conferinte.ro/crm/
Expo Media este agentie full service ce ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta customer operations si organizare evenimente de business.
{mosloadposition user10}