Romexpo organizează în perioada 31 martie – 03 aprilie 2011, în Pavilionul Central din Centrul Expozițional Romexpo București, cea de-a XXV–a ediție a Târgului de Turism al României. TTR – editia de primavară 2011 reunește un număr de peste 150 de firme din 21 de tări, pe o suprafață de peste 5000 mp, cu un grad de internaționalizare de aproape 50%.
La târg sunt prezentate destinațiile pentru vacanța de vară, de către autoritațile pentru promovarea turismului din Bulgaria, Grecia, Turcia, Ungaria, agenții de turism, hoteluri și pensiuni. De asemenea, sunt organizate standuri de promovare turistică de către ambasade acreditate la București: Cehia, Croația, Bulgaria, Cipru, Chile, Emiratele Arabe Unite, Italia, Iran, Macedonia, Mexic, Peru, Serbia, Slovacia, Slovenia.
Explore Medicine TV, cel mai complex portal de educaţie medicală video din domeniu și partener media al Târgului de Turism al României, este prezent cu stand în cadrul târgului cu scopul de a promova o importantă componentă a pieței turistice autohtone – turismul medical. Turismul medical reprezintă o nișă de piață încă puțin exploatată în țara noastra, cu o rată de creștere stabila ce ar putea aduce Romaniei venituri de 100 mil. Euro în următorii ani, potrivit estimărilor specialiștilor în domeniu.
Explore Medicine TV susține și promovează ocrotirea sănătații ca obiectiv cu un puternic caracter social și dorește, prin parteneriate strategice cu pricipalele centre furnizoarea de servicii medicale și cele specializate în balneo-fizioterapie, să dezvolte programe și campanii de promovare a ofertei de turism medical românesc.