Heineken® lansează cea de-a treia serie digitală Dropped, parte a celei mai noi campanii desfășurate la nivel internațional, The Voyage. Aceasta dezvăluie aventura unui călător legendar în Maroc.
Campania își propune să afle ce pot face oamenii atunci când sunt scoși din cotidian și abandonați în marele necunoscut având la îndemână câteva lucruri utile pentru a găsi drumul spre casă. Protagoniștilor le este testată inventivitatea și, mai presus de toate, farmecul personal, de care trebuie să se folosească pentru a ajunge acasă.
În cea de-a treia serie Dropped vedem cum reacționează William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, când ajunge legat la ochi în Maroc și se regăsește în fața unei mari provocări: un cub de gheață de aproximativ 900 de kg pe care trebuie să îl transporte prin deșert.
Înainte să fie protagonist al seriei Dropped, cea mai îndrăzneață călătorie a lui William a fost o excursie cu cortul împreună cu fratele lui. Călătoria sa în Maroc va fi un adevărat test de anduranță, dar și o dovadă a farmecului de care dispune William pentru a traversa deșertul Sahara. Va reuși oare să ajungă la capătul drumului înainte să se topească cubul de gheață?
Heineken® a lansat până în prezent primele două serii Dropped. Prima serie l-a avut ca protagonist pe Rikar, un chelner spaniol abandonat în mijlocul pustietății în Alaska având cu el doar un frac și bilete de avion. Cea de-a doua serie îl prezintă pe Stavros, un profesor de yoga și dansator din Grecia, care plonjează, legat la ochi, în mijlocul Cambodgiei, într-o barcă galbenă sub formă de rață.
Voyage este cea de-a cincea ediție a campaniei integrate Heineken Legends, care este comunicată pe diverse medii precum TV și online. Consumatorii vor avea o experiență interactivă prin intermediul canalului Heineken® Dropped YouTube channel, unde vor putea urmări fiecare călătorie ‘Dropped’, având acces la conținut de tip documentar.
Mai multe detalii despre spotul TV Voyage:
Acțiunea filmului este plasată în colorata Indie, iar eroul nostru ajunge într-un îndepărtat avanpost indian și este pus în diverse situații ciudate și bizare, când își pierde animalul de companie, o capră. Fiind un veritabil ‘Man of the World’, el știe cum să se strecoare cu ușurință prin această lume nouă, chiar dacă se afla pe un teritoriu necunoscut.
Creat de Wieden + Kennedy Amsterdam, spotul TV Voyage a fost regizat de Fredrik Bond, de la Sonny Londra, care a regizat și următoarele spoturi din campania Legends – The Entrance (2010), The Date (2011) și The final (2013).
Spotul TV Voyage poate fi urmărit aici:
//www.youtube.com/user/Heineken.