Agenţia Brands&Bears semnează campania de imagine a revistei Capital cu un slogan nou – Capital. Experienţa în contul tău – şi o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor şi în presa scrisă. În plus, campania radio vorbeşte unui consumator modern, aflat mereu în mişcare. Astfel Capital se reafirmă ca şi specialistul numărul unu din piaţa revistelor de afaceri din România. S-a dorit încă de la început un concept creativ, care să scoată în evidenţa calităţile de lider avizat ce constau în experienţa, profesionalismul şi credibilitatea revistei CAPITAL – expert în probleme de business şi în acces rapid la o informaţie bine structurată. Deasemenea, conceptul creativ trebuia să vorbească limpede despre calitatea de lider de opinie a revistei Capital, atunci când e vorba de probleme cu caracter economic. Am ales fără ezitare o abordare proaspătă, modernă care să spună îndrăzneţ şi deştept cine este noul Capital.
Ideea grafică a fost de a prezenta revista CAPITAL ca pe un gadget, cel mai modern şi mai inteligent instrument al oamenilor de afaceri eficienţi şi profitabili. Astfel, revista CAPITAL a devenit, rând pe rând, laptop, binoclu, memo-stick …
Campania de imagine comunică un ziar CAPITAL care se pliază perfect pe tendinţele lumii moderne: nevoia de informaţie structurată, tehnologie avansată, adaptabilitate la schimbări continue, eficienţă maximă.
La realizarea acestei campanii au contribuit din partea
Ringier Romania: Mihaela Stănculescu – Marketing Director; Laura Iancu – Brand Manager Capital; Vlad Gudov – Marketing Research Manager; Mariana Minea – Online Marketing Coordinator
şi din partea Brands&Bears: Paul Bratu – Art Director, Cristina Lambru – Copywriter & Creative Director, Vlad Leonard – Head of DTP Department, Odette Leoveanu – Account Executive, Amalia Curcă – Account Manager, Emanuel Grigorcea – Client Service Director.
{mosloadposition user10}