- FlixMobility anunță intrarea pe piața din Brazilia, primele curse vor fi începe la finalul anului 2021
- Piața din America de Sud are un potențial imens pentru servicii de transport cu autocarul accesibile, confortabile și sustenabile
- Rundă de investiții de peste $650 milioane pentru consolidarea prezenței în Europa, SUA și extindere înBrazilia
FlixMobility, compania tech care oferă servicii de mobilitate, își continuă expansiunea globală și anunță intrarea pe piața din Brazilia, cu primele conexiuni programate pentru finalul anului 2021. Țara urmează să deschidă piața serviciilor de transport cu autocarul pentru a oferi mai multe alternative de călătorie. Odată cu intrarea pe piața din Brazilia, FlixBus va aduce modelul său de business într-una dintre cele mai mari piețe de transport cu autocarul din lume.
În Brazilia, autocarul este cel mai folosit mijloc de transport, cu aproximativ 60% din populație apelând la acesta pentru călătoriile pe distanțe lungi. Îmbinarea călătoriile verzi și accesibile cu un produs de înaltă calitate și standarde de siguranță stricte s-a dovedit a fi deja o formulă de succes atât în Europa, cât și în Statele Unite.
André Schwämmlein, fondator și CEO FlixBus: “Ne așteptăm ca deschiderea pieței de servicii de mobilitate în Brazilia să determine o schimbare semnificativă și să aducă multe oportunități pentru jucători inovatori ca noi. O piață competitivă oferă mai multe opțiuni și va conduce la alternative de mobilitate mai sustenabile, cât și la călătorii accesibile. Din momentul în care am fondat FlixBus, multe țări din Europa au făcut acest pas important și au îmbunătățit oferta de servicii de mobilitate pentru pasageri. Sperăm ca țările care încă nu au făcut acest pas, cum sunt Spania, Grecia sau România, vor recunoaște în curând potențialul deschiderii pieței pentru a atrage mai mulți pasageri să folosească transportului public și sustenabil. ”
FlixBus va fi unul dintre primii jucători globali care va oferi clienților din Brazilia servicii de transport cu autocarul accesibile și confortabile în urma măsurilor recente luate de către autoritățile de reglementare pentru a susține o piață mai competitivă. Echipa FlixBus, cu sediul în Sao Paolo, va fi condusă de Edson Lopes și va pregăti intrarea pe piață. Compania și-a propus mai întâi să conecteze orașe importante precum Rio de Janeiro și Sao Paulo, urmând apoi să se extindă și să dezvolte o rețea la nivel național.
Revoluționarea industriei de călătorii cu autocarul în Brazilia: călătorii verzi cu standarde înalte de calitate și prețuri accesibile
Alături de partenerii de transport locali, FlixBus a dezvoltat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a devenit al doilea cel mai mare jucător de pe piața din SUA. Compania de mobilitate vizează poziția de lider de piață în SUA și în UK.
În următoarea perioadă FlixBus se va focusa pe dezvoltarea rețelei din Brazilia. Inovația și digitalizarea serviciilor de transport cu autocarul vor fi cheia succesului și în țara din America Latină.
Edson Lopes, Managing Director FlixBus Brazilia: “Vom introduce noi alternative de mobilitate cu obiectivul de a ne extinde în regiuni care se confruntă cu lipsa competiției și unde oamenii nu au acces la nmijloace de transport accesibile. Cu o abordare inteligentă a business-ului și un serviciu digitalizat, FlixBus a reușit să schimbe modul în care călătoresc oamenii în Europa și în Statele Unite ale Americii. Anul acesta vom oferi pasagerilor din Brazilia aceeași experiență verde cu standarde de înaltă calitate, la prețuri accesibile.”
Rundă de investitiții de peste $650 milioane pentru a susține expansiunea în Europa, SUA și alte regiuni
În iunie 2021, compania a anunțat că a atras o nouă rundă de finanțare de peste $650 milioane. Aceste fonduri vor fi folosite pentru extinderea ofertei FlixBus și FlixTrain în noi piețe, cât și pentru consolidare în cele deja existente. O parte importantă din fonduri va fi alocată și continuării expansiunii globale în noi regiuni, Brazilia marcând cel mai important pas.
André Schwämmlein: “Observăm potențialul pe care îl au serviciile noastre de mobilitate accesibile și sustenabile la nivel global, în toate țările în care suntem prezenți. În mod special, pe piețele emergente, precum Brazilia sau Turcia, mobilitatea persoanelor crește rapid. Pentru a ne asigura că naceastă nevoie de mobilitate în creștere este susținută într-un mod ecologic, considerpm esențială crearea unei rețele atractive cu mai multe alternative de transport public. Autocarele pe distanțe lungi sunt unul dintre mijloacele de transport cele mai prietenoase cu mediul, iar extinderea ofertei va contribui în mod semnificativ la călătorii mai sustenabile.”
În România, FlixBus a anunțat recent curse cu autocarul spre câteva dintre cele mai populare destinații de vacanță de pe litoralul Bulgariei, precum Sunny Beach, Nisipurile de Aur, Varna, Obzor, Burgas, Albena și Kavarna. În prezent, operatorul de servicii de mobilitate oferă curse internaționale directe din România spre peste 100 de destinații din 14 țări din Europa.